Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی بعدازظهر شنبه در دیدار با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان به میزبانی دفتر خود بابیان اینکه طرح آجر به آجر فرصتی مناسب برای رفع کمبودها و کاستی‌های موجود در نظام تعلیم و تربیت است، اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت کمک‌های بزرگ و کوچک مردمی برای ساخت مدرسه نقش مؤثری در پیشبرد اهداف اصلی نظام تعلیم و تربیت ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی برای مشارکت مردم استان در طرح آجر به آجر بیان کرد: ثواب مدرسه‌سازی به‌مراتب از مسجد سازی جلوتر است و این در حالی است که مسجد و نمازخانه به تعداد موردنیاز در استان وجود دارد اما در حوزه فضای آموزشی با کمبودهایی روبه‌رو هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه طرح آجر به آجر برای مشارکت هر یک از افراد جامعه در امر خیر مدرسه‌سازی با هر میزان توان مالی برنامه‌ریزی‌شده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی دولت، حمایت خیران از پروژه‌های عام‌المنفعه از جمله مدرسه‌سازی به عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید بر اینکه خیران زیادی در استان سمنان سکونت دارند که باید از این ظرفیت برای تکمیل طرح‌های آموزشی استفاده کرد، یادآور شد: اجرای این طرح بستر مناسب برای افزایش خیران مدرسه‌ساز در استان را فراهم می‌کند.

کد خبر 4977017

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان سمنان خیرین مدرسه ساز ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند ایلام سیستان و بلوچستان شهرستان کرج استان سمنان آجر به آجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است

موسوی  در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه  ضمن بیان اینکه آینده جامعه در مدارس است، گفت: هرچه میزان پرسش‌گری و مطالبه‌گری و سلامت دانش آموزان بیشتر باشد آینده بهتری برای فردای این سرزمین رقم می‌خورد.

وی ضمن بیان اینکه برنامه‌های هفته معلم در دوازده عنوان مهم چیده شده است، افزود: بیشتر برنامه‌ها بر مدرسه محوری با همکاری مدیران و انجمن اولیا و مربیان خواهد بود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه دو هزار و ۸۷۰ معلم تقدیر معنوی می‌شوند، ابراز داشت: حضور در ۲۰۶ مدرسه دولتی و غیر دولتی و ۴۴ مهد کودک مجموعاً ۲۵۰ واحد آموزشی از دیگر برنامه‌های مهم هفته معلم است.

موسوی ضمن بیان اینکه ۱۰ تیم به مدت ۱۹ روز در مدارس برای تقدیر معلمان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: زنگ سپاس معلم فردا در همه مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه با همت سپاه و بسیج فرهنگیان ۲۵۰ معلم جهادی به عنوان نمونه تقدیر خواهند شد، افزود: ۴۵۰ معلم نیز به صورت ویژه در سالن البرز شرقی تقدیر می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان