Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم رضایی ، در خصوص طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، گفت: متاسفانه موضوع کرانه باختری و تصرف بخش های دیگری از این منطقه در راستای تحقق بخشیدن به طرح معامله قرن است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته با توجه به اتحادی که بین گروه های فلسطینی دیده می شود و همچنین مخالفت های بین المللی با این موضوع، طرح یاد شده با شکست مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هویتش را در خطر میبیند از این رو تلاش می کند با همکاری و پشتیبانی ایالات متحده فشار حداکثری بر ملت فلسطین وارد کند، ادامه داد: این مهم در حالیست که طی چند مدت گذشته شاهد شکست های پی در پی اسرائیلی ها در حوزه نظامی و حتی سیاسی بوده ایم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه کشورهای اسلامی باید در کنار مردم فلسطینی قرار بگیرند، نه اینکه درصدد عادی سازی روابط با تجاوزگران برآیند، تصریح کرد: در واقع جلوگیری از تجاوزهای ادامه‌دار رژیم صهیونیستی امری ضروری است و این مهم در حالیست که برخی از همپیمانان آمریکا تلاش می کنند با افزایش مراوداتشان با اسرائیل، زمینه فراموشی و کمرنگ شدن موضوع حساس فلسطین را فراهم کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک اشغال کرانه باختری با شکست مواجه خواهد شد و روسیاهی دیگری بر چهره رژیم صهیونیستی باقی می ماند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ارتباط با طرح معامله قرن و اشغال کرانه باختری نامه‌ای به دبیر کل حزب الله لبنان ارسال کرد./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به سربازان رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: محل استقرار سربازان دشمن در غرب شهرک «شومیرا» در منطقه الجلیل غربی را با موشک هدف قرار دادیم.

به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان تأکید کرد این حمله در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور آن است.

حزب‌الله لبنان در همبستگی با نوار غزه که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در معرض حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا قرار گرفته است، پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی