Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:17:24 GMT

اخبار کوتاه شنبه در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۳۷۶۴

اخبار کوتاه شنبه در خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید یگانه پور روز شنبه اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی عباس آباد در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، یک دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدنی غیرمجاز سرب را شناسایی کردند که در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: خودرو متهمان توقیف و سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان اسفراین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ذخایر سرب و روی معدن ثبت نشده آلبلاغ اسفراین، در بیش از یکسال اخیر هدف دست اندازی و برداشت غیرمجاز سودجویان و برخی افراد محلی قرار گرفته که به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی در برداشت و ریزش چندین باره کوه، تاکنون به مرگ ۶ نفر و مصدومیت شماری دیگر انجامیده است.

در یک سال گذشته ۱۷۰ تن سنگ معدن سرب و روی قاچاق، که از معدن آلبلاغ اسفراین برداشت شده بود، کشف شده است.

 کشف هزار و ۶۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق در فاروج 

فرمانده انتظامی فاروج گفت: ماموران کلانتری این شهرستان هنگام گشت‌زنی در شهر به یک دستگاه خودرو وانت مزدا مشکوک و پس از متوقف کردن و بازرسی از آن یک تن و ۶۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق کشف و ضبط کردند.

سرهنگ یدالله نوروزی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شد،  تصریح کرد: ارزش این مقدار کود شیمیایی قاچاق ۲۳ میلیون ریال است.
وی افزود: خودرو مورد نظر به توقفگاه منتقل و متهم نیز بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

پایان زندگی مرد فرش‌شوی شیروانی با برق گرفتگی 

فرمانده انتظامی شیروان از جان باختن مردی ۳۱ ساله بر اثر برق گرفتگی در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه بر اثر نوسانات برقی دستگاه قالیشویی اتفاق افتاده است.  
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود وحیدی اظهار داشت: این حادثه در روستای خانلق شیروان روی داده است که پس از حضور ماموران در محل حادثه، مشخص شد مرد ۳۱ ساله در حال شستشوی فرش با دستگاه برقی بوده که نوسانات برقی موجب برق گرفتگی شدید این فرد شده است.
فرمانده انتظامی شیروان با بیان اینکه این فرد توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد، افزود: علیرغم تلاش بی وقفه کادر پزشکی و عوامل اورژانس متاسفانه احیای دوباره این فرد موثر نبوده و فوت وی تایید شد.

برچسب‌ها اسفراین فاروج فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین فاروج خراسان شمالی کالای قاچاق اسفراین فاروج خراسان شمالی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین، بلافاصله شناسائی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران بااستفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی یک سارق سابقه‌دار در سطح شهرستان شدند، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت مشاعات ساختمانی با همدستی یک نفر در سطح شهرستان اعتراف نمود، تصریح کرد: ماموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل یک نفر سارق همدست را نیز دستگیر و به کلانتری دلالت نمودند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان مراقبت های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کد خبر 6092549

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین