Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در تشریح آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات کرونایی به رانندگان ناوگان تاکسیرانی گفت:  طرح پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده به ناوگان تاکسیرانی نیز تعلق یافت و در گام اول برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی وزارت رفاه، به آن دسته از رانندگانی که بیمه تأمین اجتماعی داشتند پیامک‌ها ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: رانندگان باید در تارنمای کارا متعلق به وزرات رفاه مراحل ثبت نام خود را تکمیل می‌کردند و ادامه پرداخت تسهیلات انجام می‌شد.

ضامنی ادامه داد: گویا در مسیر ثبت نام رانندگان ناوگان تاکسیرانی برای دریافت تسهیلات کرونایی به علت اشکال در مشخصه بیمه، ثبت نام تعدادی از رانندگان ناقص ماند که لازم است رانندگان دوباره مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

او بیان کرد: گام دوم پرداخت تسهیلات کرونایی به رانندگانی بود که بیمه تأمین اجتماعی نداشتند که به واسطه هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه تاکسیرانی استعلام‌های لازم به وزارت رفاه ارسال شد، تا این دسته از رانندگان نیز بتواند در سامانه کارا ثبت نام کنند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعی از میزان مراجعه رانندگان جهت دریافت تسهیلات کرونایی در دست است یا خیر؟، افزود: تا به این لحظه بر اساس اطلاعات به دست آمده از سوی وزارت رفاه از بین مشاغل مختلف، حوزه حمل و نقل عمومی بیشترین مراجعه جهت ثبت نام در سامانه کارا را داشته است، اما از تعداد افرادی که در فرآیند بانکی جهت دریافت تسهیلات کرونایی قرار گرفتند اطلاعی در دست نیست که قرار است تا انتهای هفته جاری این آمار احصاء شود.

ضامنی ادامه داد: زمانی که رانندگان در سامانه کارا ثبت نام می‌کنند، بانک عامل جهت دریافت تسهیلات کرونایی مشخص می‌شود و رانندگان با مراجعه به بانک و ارائه چک یا سفته‌ای بدون نیاز به ضامن مضاعف کار پرداخت تسهیلات انجام می‌شود و در حال حاضر نیز ارایه تسهیلات به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است اما امیدواریم تا انتهای هفته آمار آن از سوی وزارت رفاه اعلام شود.

او با تأکید بر اینکه اطلاعات رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی وزارت کشور به وزارت رفاه ارسال شده است، بیان کرد: مشکل مشخصه بیمه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی حل شده و لازم است رانندگانی که پیشتر در مراحل ثبت نام به مشکل خوردند دوباره به تارنمای کارا مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید

آخرین آمار از جانباختگان ویروس کرونا در ناوگان تاکسیرانی کشور استفاده از ماسک در ناوگان تاکسیرانی الزامی شد واریز مابه التفاوت سهمیه اعتباری سوخت خرداد خودروهای حمل و نقل عمومی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر ویروس کرونا پرداخت تسهیلات کرونایی به رانندگان حمل و نقل عمومی دریافت تسهیلات کرونایی تسهیلات کرونایی اتحادیه تاکسیرانی ناوگان تاکسیرانی رانندگان ناوگان پرداخت تسهیلات حمل و نقل عمومی سوی وزارت وزارت رفاه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند