Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عقوبت پیری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هندبال شهید شاملی کازرون در نامه ارسالی به علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال آورده : احتراما به استحضار می رساند با توجه به اینکه تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نائب قهرمان لیگ برتر هندبال مردان باشگاههای کشور ، موفق به کسب سهمیه حضور در جام باشگاههای آسیا شده ، لذا این باشگاه اعلام آمادگی رسمی خود را برای حضور در این رقابت ها اعلام می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم با حضور در مسابقات هندبال جام باشگاههای آسیا ، نماینده شایسته ای برای کشور عزیزمان ایران بوده و باعث عزت و سربلندی خانواده بزرگ هندبال باشیم.

اعلام آمادگی تیم شهید شاملی کازرون در حالی است که چندی پیش این تیم انصراف خود را از حضور در این مسابقات به فدراسیون هندبال اعلام کرده بود و تیم بانوان شهید شاملی هم حاضر به حضور در جام باشگاههای آسیا نشده است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هندبالیست لیگ برتر شهید شاملی کازرون شهید شاملی جام باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رقابت‌های شمشیربازی انتخابی زون آسیا طی روز‌های ۸ و ۹اردیبهشت در امارات برگزار خواهد شد. 

محمد اسماعیلی، زهرا کارگر و نجمه سازنجیان ۳ شمشیرباز باشگاه چادرملو اردکان به عنوان نمایندگان ایران در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه المپیک ۲۰۲۴پاریس خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات