Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ذوب‌آهن از شکایت این باشگاه از تیم داوری دیدار سبزپوشان اصفهانی مقابل ماشین‌سازی تبریز خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، تیم حقوقی باشگاه ذوب‌آهن با تهیه شکوائیه‌ای مستدل خطاب به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، خواستار رسیدگی به نقض فاحش و تأثیرگذار قوانین از جانب تیم داوری دیدار ذوب‌آهن - ماشین‌سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این شکوائیه ضمن بر شمردن تعدادی از آرای محاکم ملی و بین‌المللی درباره اشتباهات داوران در نقض آشکار قوانین توسط محاکم انضباطی، خواسته شده است تا اتفاقات بازی فوق مورد بازبینی دقیق قرار گرفته و روح قانون که به معنای واقعی کلمه در این بازی خدشه‌دار شده پیاده و اجرایی شود. به علاوه از کمیته انضباطی خواسته شده است تا کارت قرمز اشتباه کاپیتان ذوب‌آهن نیز مورد بازبینی قرار گیرد.

به گزارش تسنیم، محمدحسین ترابیان قضاوت دیدار ذوب‌آهن - ماشین‌سازی را در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر بر عهده داشت که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود تیم تبریزی خاتمه یافت. تیم داوری این بازی، دو گل تیم ذوب‌آهن را در جریان مسابقه به اشتباه مردود اعلام کرد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن: از داور بازی با ماشین‌سازی شکایت کرده و در حال جمع‌آوری مستندات هستیم

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بیشتر بخوانید... معبودی: مقابل ذوب‌آهن شرافتمندانه بازی کردیم و نباید بردمان را کمرنگ جلوه دهند/ داور از راه دور در مورد من قضاوت کرد افاضلی: هیئت فوتبال بوشهر خجالت نکشید که از من حق خروج می‌خواست؟/ به حاشیه‌های داوری بازی ما با ذوب‌آهن آب بستند واکنش باشگاه ذوب‌آهن به داوری دیدار این تیم مقابل ماشین‌سازی؛ داور بایستى نقره داغ و براى همیشه کنار گذاشته شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتبال ذوب آهن اصفهان باشگاه ذوب آهن ماشین سازی تیم داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی

سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد