Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از آخرین بازی شاگردانش در فصل جاری لالیگا به سؤالات خبرنگاران درباره اتفاقات اخیر در این تیم پاسخ داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا فردا شب (یکشنبه) در آخرین بازی خود در فصل 20-2019 لالیگا در یک دیداری تشریفاتی به مصاف آلاوس می‌رود، چرا که نتیجه این بازی دیگر هیچ تأثیری در جایگاهش ندارد و رقیب دیرینه آبی‌واناری‌ها، رئال مادرید قهرمانی‌اش را پنجشنبه هفته گذشته مسجل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا در هفته قبلی مسابقات تن به شکستی خانگی داد و همزمان با آن رئال مادرید با پیروزی در خانه ویارئال قهرمانی‌اش را قطعی کرد. این اتفاق یکسری حواشی و شایعات نیز به همراه داشت که مهمترین آن مصاحبه جنجالی لیونل مسی و ابراز نارضایتی وی از وضعیت فعلی تیمش و ناامیدی او از موفقیت در لیگ قهرمانان بود. بعد از آن هم کیکه ستین سرمربی تیم جلسه‌ای فوق‌العاده با خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه داشت که شایعه شد جلسه اتمام حجت با سرمربی سابق بتیس بوده است. ستین امروز درباره این موضوعات شفاف‌سازی کرد.

او در ابتدا در پاسخ به این سؤال که برای بازی فردا شب تیمش چه برنامه‌ای دارد، اظهار داشت: برای ما مهم است که با بهترین حس، آخرین بازی‌مان را انجام دهیم و کارمان را به پایان برسانیم. باید برای آینده آماده شویم و به فکر لیگ قهرمانان باشیم. تیم ما متوجه اهمیت این بازی مهم به‌عنوان یک فرصت برای آماده‌سازی‌مان جهت حضور در لیگ قهرمانان است.

ستین: نمی‌دانم در لیگ قهرمانان روی نیمکت بارسلونا خواهم بود یا خیر!

 

ستین در پاسخ به این سؤال که در جلسه‌اش با بارتومئو چه صحبت‌هایی میان دو طرف صورت گرفته است هم اظهار داشت: چنین جلساتی طبیعی هستند. انگیزه تمام اعضای تیم برای بهتر شدن وضعیت کاملاً مشهود است. باید راه‌حل‌هایی پیدا کرد تا اوضاع تیم را تغییر دهد. این جلسه هم به همین منظور برگزار شد، برای اینکه با خوش‌بینی برای آینده آماده شویم. ما می‌دانیم که باید در کنار هم تیم را تقویت کنیم و مسئولیت ناکامی در لالیگا را برعهده بگیریم، اما این را هم می‌دانیم که هنوز یک چالش جذاب دیگر پیش رو داریم.

سرمربی بارسلونا در جواب به این پرسش که آیا اظهارات اخیر لیونل مسی و بدبینی او درباره شانس موفقیت بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا اشتباه بوده است، تأکید کرد: من با بعضی از حرف‌های مسی موافقم و با برخی دیگر از آنها نه. اگر بد بازی کنیم، همان‌طور که در برخی از مسابقات اخیرمان ظاهر شدیم، بله چیزی نمی‌بریم، اما اگر مانند برخی دیگر از بازی‌های این فصل‌مان عملکرد خوبی داشته باشیم، موفق خواهیم شد. در تیم ما خیلی چیزها باید درست شود. تیم ما باید خیلی بیشتر از این‌ها ثبات داشته و قابل اعتماد باشد. اگر همان‌گونه که مقابل ویارئال بازی کردیم در لیگ قهرمانان هم بازی کنیم، مطمئنم که می‌توانیم قهرمان شویم.

ستین همچنین درباره اینکه آیا احساس نمی‌کند او مخاطب خاص برخی از اظهارات مسی بوده یا اینکه از سوی کاپیتان بارسا مقصر جلوه داده شده است، اظهار داشت: به هیچ وجه. همه ما چیزهایی می‌گوییم که گاهی اوقات از آنها تعابیر نادرستی می‌شود. این اتفاق هم در نتیجه ناراحتی ناشی از ناکامی تیم است. من به آن خیلی اهمیت نمی‌دهم. برای من مهم فکر کردن به لیگ قهرمانان است. باید استراحت و ذهن‌مان را پاک کنیم و برای حضور در لیگ قهرمانان آماده شویم.

بارسلونا فردا شب از ساعت 19:30 به وقت تهران در خانه آلاوس به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لالیگا اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا لیونل مسی کیکه ستین بیشتر بخوانید... مسی: با این روند از ناپولی هم شکست می‌خوریم/ در طول فصل خیلی ضعیف بودیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا لیونل مسی کیکه ستین لالیگا بارسلونا لیونل مسی کیکه ستین لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم

22 سال از تقابل رئال مادرید و بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود لوس بلانکوس به فینال رقابت ها گذشت.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!