Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:16:00 GMT

توسعه فضاهای ورزشی کمک به سلامت و نشاط جوانان است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۴۴۰۳

توسعه فضاهای ورزشی کمک به سلامت و نشاط جوانان است

عبدالحمید احمدی روز شنبه در آیین افتتاح ۲ طرح ورزشی در شهرستان مرزی زیرکوه افزود: نیاز به ورزشگاه‌های چند هزار نفری نداریم بلکه نیاز داریم اماکن ورزشی بیشتری در سطح کشور داشته باشیم تا همه جوانان و نوجوانان بتوانند از ظرفیت این فضاهای ورزشی بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: امید است در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی باشیم و از این طریق دین خود را به مردم ادا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اگر مسوولان کشوری به مردم زیرکوه خدمت کنند به عشایر غیور مرزنشین، اهل سنت، ایل بزرگ بهلولی و دلاکه خدمت کرده‌اند و یک افتخار بزرگ در راه خدمت به مردم محروم و عزیز این خطه در کارنامه وزارت ورزش و جوانان ثبت می‌شود.

سلمان اسحاقی افزود: امیدواریم با مساعدت‌های مسوولان وزارت ورزش و جوانان شاهد توسعه زیرساخت‌های ورزشی زیرکوه و اتمام طرح‌های نیمه تمام ورزشی در این شهرستان محروم باشیم.

فرماندار زیرکوه هم گفت: دست مساعدت به سمت مسوولان وزارت ورزش و جوانان برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در راستای شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان این شهرستان دراز می‌کنیم.

محمدحسین عربشاهی افزود: توجه ویژه‌ای از سوی استاندار خراسان جنوبی در راستای تکمیل زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم با مساعدت همگان دغدغه ورزش و زیرساخت‌های ورزشی را در این شهرستان نداشته باشیم تا شاهد مهاجرت معکوس به این دیار مرزی باشیم.

۲ طرح ورزشی با اعتبار یک میلیارد و ۹۱۱ میلیون تومان همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی و با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر در زیرکوه به بهره‌برداری رسید.

یکی از این طرح‌ها زمین چمن مصنوعی بزرگ سردار شهید سپهبد سلیمانی شهر حاجی‌ آباد است که به متراژ هشت هزار متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان احداث شد و هفت هزار نفر از مزایای آن برخوردار شدند.

طرح ورزشی دیگر زمین چمن مصنوعی روستای استند زیرکوه به متراژ یک ‌هزار و ۵۰۰ متر مربع است که برای احداث آن ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و یک ‌هزار و ۵۰۰ نفر از مزایای آن برخوردار شدند.

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز (شنبه) وارد خراسان جنوبی شد و ۱۳ پروژه ورزشی با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان همزمان با سفر «مسعود سلطانی فر» در شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری رسید.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان، رییس مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ورزش، مدیرکل امور مجلس و مدیرکل مرکز اطلاع‌رسانی وزارت وزرش و جوانان نیز سلطانی فر را در این سفر همراهی می‌کنند.

برچسب‌ها افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی زیرکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی زیرکوه افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی زیرکوه وزارت ورزش و جوانان زیرساخت های ورزشی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان

سید احمد موسوی: به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سعید هدایتی در مراسم تجلیل از مدال آوران رشته ورزش بولینگ و بیلیارد استان لرستان با حضور دکتر وحید والی‌زاده مرادی مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان گفت : قهرمانان این ورزش در سال گذشته در دو رشته اسنوکر و ایتبال در رده‌ های مختلف سنی زیر 17سال تا 21 سال و بزرگسالان مقام های اول تا سوم کشوری را کسب کرده اند.

سعید هدایتی که از مجریان توانمند و خاص کشور نیز می‌باشد و تجربیات زیادی از عرصه رسانه و عرصه اجتماعی برای توسعه ورزش بهمراه دارد افزود: در تلاش هستیم که زیرساختهای مناسب را برای همه ورزشکاران و قهرمانان مهیا نموده تا در آینده بیلیارد استان بیشتر از گذشته در سطح ملی موفق عمل نموده و عناوین درخشانی توسط قهرمانان لرستانی کسب گردد.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان ادامه داد : ‌با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و اعزام بازیکنان و مربیان به مسابقات مختلف مهم و ملی خوشبختانه نگاه فدراسیون به لرستان تغییر یافته و عم‌اکنون نگاه ویژه ای به استان دارند که توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در سال گذشته را بدنبال داشته که در قیاس به ادوار گذشته کاملا بی سابقه است ‌

همچنین در ابن مراسم وحید والی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان از رشد ۲۵۰ درصدی این ورزش در لرستان خبر داد و گفت : بولینگ و بیلیارد یکی از هیئت های برتر ورزش استان هستند که حاصل تلاش و کوشش رییس هیات و هیات‌های شهرستانی می‌باشد ‌.

وی افزود : از طرف فدارسیون مربوطه هم اعلام شده که لرستان جز پنج هیت کشور است که در این راستا نیز اداره کل ورزش و جوانان نیز حمایت‌های لازم را از این هیات‌های موفق بعمل خواهد آورد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح یادبود و هدایا از قهرمانان این رشته ورزشی تجلیل بعمل آمد و به رسم تقدیر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان از هیات بولینگ و بیلیارد استان لوح یادبودی به وحید والی‌زاده مرادی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از سوی رییس هیات اهدا گردید .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903090

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب