Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:28:25 GMT

مراسم عزاداری ایام مسلمیه مجازی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۴۶۰۵

مراسم عزاداری ایام مسلمیه مجازی برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: مراسم ایام مسلمیه که هر سال با حضور هیئات مذهبی سه شب در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شد، امسال به دلیل شیوع کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: مراسم ایام مسلمیه که هر سال در روزهای ۶ ، ۷ و ۸ ماه ذی‌الحجه با حضور هیئات مذهبی و مردم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می شد، امسال به دلیل شیوع کرونا و در جهت حفظ سلامت شهروندان برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: مراسم دعای عرفه در روز نهم ماه ذی الحجه و عزاداری شهادت حضرت مسلم در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری یادآور شد: مراسم ایام مسلمیه همه ساله با حضور هیئات مذهبی تهران و شهرری در سه شب برگزار می‌شد که امسال هیئات تهران حضور نخواهند داشت و هیئات شهرری نیز برنامه‌های عزاداری را به صورت مجازی برگزار خواهند کرد. 

حجت الاسلام کنگرلو در رابطه با مراسم عزاداری ماه محرم گفت: برنامه‌های عزاداری ایام محرم با رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد و هیئات از هم اکنون در حال برنامه‌ریزی هستند تا حتی الامکان مراسمات در فضای باز برگزار شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مسلمیه شهرری عبدالعظیم مجازی برگزار ایام مسلمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود