Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرت بیل و ادن هازارد به همراه هامس رودریگز ازلیست بازی هفته آخر لالیگا مقابل لگانس خط خوردند.

رئال مادرید قهرمان فصل 2019/20 لالیگا شد و بازی هفته آخر مقابل لگانس برای آنها تشریفاتی خواهد بود؛ با اینحال زین الدین زیدان تصمیم گرفته تا گرت بیل را حتی برای این مسابقه هم دعوت نکند.

به گزارش طرفداری، مارسلو به دلیل مصدومیت غایب است، هامس رودریگز هم  چندین هفته است که به خواست خودش کنار گذاشته شده و ادن هازارد هم بعد از بازی مقابل ویارئال، برای این دیدار استراحت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیبو کورتوا، آرئولا، آلتوب؛ کارواخال، میلیتائو، واران، راموس، ناچو، مندی؛ کروس، مودریچ، ایسکو، والورده، کاسمیرو؛ بنزما، لوکاس وازکز، یوویچ، آسنسیو، براهیم دیاز، ماریانو، وینیسیوس، رودریگو

بیشتر بخوانید:

لگانس - رئال مادرید؛ بازی مرگ و زندگی برای شاگردان آگیره مقابل قهرمان / پیش بازی

زین الدین زیدان: با رئال مادرید قرارداد دارم و اینجا خوشحالم اما هیچکس نمی داند در آینده چه خواهد شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید

رودریگو بیمار شده و به همین دلیل، جود بلینگام به لیست رئال مادرید برگشت. 

طرفداری | کارلو آنچلوتی که رئال مادرید را برای جدال با بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می کند، قصد داشت برای دیدار با رئال سوسیداد به بهترین گلزن تیمش یعنی جود بلینگام استراحت بدهد. با این حال یک اتفاق غیرقابل پیش بینی، برنامه را تغییر داد. 

رودریگو به آنفلوانزا مبتلا شده و به دلیل این بیماری، نمی تواند تیمش را در جدال امشب (22:30 به وقت تهران) همراهی کند. به همین دلیل و با اعلام رسمی باشگاه رئال مادرید، جود بلینگام به لیست این تیم برای جدال با رئال سوسیداد اضافه شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم