Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوییس همیلتون برای نودمین بار مسابقه اصلی را از خط اول شروع خواهد کرد.

تعیین خط گرندپری مجارستان انجام شد و هر دو ماشین مرسدس توانستند زمان سریع تری نسبت به سایرین به ثبت برسانند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی فرمول یک، لوییس همیلتون با ثبت سریع ترین زمان، بالاتر از هم تیمی اش در تیم مرسدس، به پول پوزیشن رسید و والتری بوتاس باید مسابقه اصلی را از جایگاه دوم شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد خوب موتور مرسدس با جایگاه سوم و چهارم راننده های ریسینگ پوینت یعنی لنس استرول و سرجیو پرز نیز مشخص شد. فراری سرانجام برای اولین بار در مسابقات امسال، هر دو راننده اش تواستند به مرحله سوم تعیین خط (Q3) برسند و سباستین فتل و چارلز لکلرک فردا باید از خط پنجم و ششم کارشان را شروع کنند. ردبول که از تمرینات روز جمعه مشخص بود با مشکل مواجه شده، در تعیین خط نیز عملکرد قابل قبولی نداشت. مکس ورشتپن باید از جایگاه هفتم مسابقه اصلی را شروع کند و الکس آلبون نیز در مرحله دوم تعیین خط حذف شد و فردا از خط سیزدهم به مسابقه می پردازد. از دیگر نکات قابل توجه تعیین خط امروز می توان به عملکرد خوب راننده های تیم ویلیامز، جورج راسل و نیکولاس لطیفی اشاره کرد که برای اولین بار در 2 سال اخیر، توانستند هر دو خودرو ویلیامز را به مرحله دوم تعیین خط برسانند.

نتیجه کامل تعیین خط گرندپری اتریش

دومین پول پوزیشن متوالی لوییس همیلتون در مسابقات امسال، نودمین پول پوزیشن راننده استثنایی مرسدس بود. همیلتون همینطور با این پول پوزیشن به رکورد 7 پول پوزیشن مایکل شوماخر در گرندپری مجارستان رسید.

بیشترین پول پوزیشن در تاریخ فرمول یکبیشتر بخوانید:

جورج راسل و نیکولاس لطیفی فصل 2021 نیز در تیم فرمول یک ویلیامز حضور خواهند داشت

ریسینگ پوینت جدیدترین مقصد احتمالی سباستین فتل

سباستین فتل: برای تمدید قراردادم هیچ مذاکره‌ای با فراری نداشتم و آنها هیچ پیشنهاد ارائه نکردند

رسمی؛ کارلوس ساینز جانشین سباستین فتل در تیم فرمول یک فراری شد

رسمی؛ سباستین فتل در پایان فصل فرمول یک از فراری جدا می‌شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوییس همیلتون سباستین فتل پول پوزیشن فرمول یک تعیین خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتشار اطلاعیه فدراسیون کشتی در خصوص نحوه انتخاب و اعزام کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم به المپیک پاریس و دادن فرصت به حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان برای خودنمایی، اما برخی اعتقاد دارند کامران قاسم‌پور تا آخرین روزها هم شانس دارد تا به المپیک اعزام شود.

حسن یزدانی که اخیرا با علیرضا دبیر در نشستی شرکت کرد، قرار است از اردوی بعدی به تیم ملی ملحق شود و در صورت قهرمانی در تورنمنت مجارستان و به وجود نیامدن مشکلی از بابت مصدومیت کتفش می تواند در المپیک 2024 پاریس شرکت کند.

از سوی دیگر اما در بند دوم اطلاعیه فدراسیون آمده که اگر شرایط آمادگی یزدانی در تورنمنت مجارستان مناسب ارزیابی نشود، تصمیمات دیگری از سوی کادرفنی گرفته خواهد شد.

با توجه به حفظ کامران قاسم‌پور در اردوی تیم ملی و تمرینات با انگیزه او برای رسیدن به 86 کیلوگرم، به نظر می رسد این موضوع به این کشتی گیر جویباری و رفیق و همشهری حسن یزدانی اطلاع داده شده که تا روزهای آخر هم خودش را آماده نگه دارد و امیدوار به حضور در المپیک باشد.

باید دید در یک ماه آینده چه اتفاقاتی برای دو کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • (تصاویر) قطار سوپرلوکس مرسدس اکسپرس
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟