Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان، عباس کشاورز در بازدید از مزارع شهرستان بهار گفت: دولت تابستان امسال تولید بیش از یک میلیون تن دانه‌های روغنی و علوفه را در دستور کار قرار داده تا از واردات آنها جلوگیری شود.

وی گفت: با توجه به ضرورت تقویت امنیت غذایی کشور و مشکلات تأمین از طریق واردات بخش کشاورزی برنامه‌های یک ساله هم برای تابستان و هم کشت پاییزه تهیه و در اختیار دولت قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز افزود: بذر کافی همراه با نهاده‌ها برای کشت پاییزه تدارک دیده شده تا کشاورزی خوبی را در پاییز داشته باشیم.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از شهرستان بهار به عنوان قطب تولید سیب زمینی کشور یاد کرد و گفت: سیب زمینی از لحاظ مصرف دومین غذای مصرفی در کشور است و از یک هکتار سیب زمینی ۴۰ تن غذا تولید می‌شود.

کد خبر 4976431

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس کشاورز صادرات و واردات وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند ایلام سیستان و بلوچستان شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات چای از کشور سریلانکا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آقای محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در سفر اخیر رییس جمهور کشورمان به سریلانکا، از واردات چای به ارزش ۵۰ میلیون دلار به کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه کشور سریلانکا بدهی به کشورمان داشت که به روش تهاتر با واردات ۷۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی جبران شد که ۵۰ میلیون دلار آن، محصول چای خشک از این کشور به ایران بود.

دیگر خبرها

  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • واردات چای از کشور سریلانکا
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • تولید کلزا به ۲۵۰ هزارتن می‌رسد
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد