Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس شورای شهر شهرکرد گفت: با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای‌استان خوزستان از مسئولان ارشد استان به ویژه دادستان درخواست می‌شود مبادی ورودی در این مدت مسدود شود‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حیدر علیپور در دویست و هفتاد و دومین جلسه‌ علنی شورای شهر با اشاره به خسارت کیوسک‌های‌ موجود در پارک‌ها در شرایط کرونایی اظهار داشت: بسته بودن کیوسک‌ها و عدم حضور مردم در پارک‌ها سبب خسارت‌ به افرادی‌ شده که کیوسک‌ها را اجاره کرده‌اند و نمی‌توان به روی مشکلات این افراد چشم‌ بست بنابراین باید تدابیر لازم از سوی شهرداری برای این مغازه‌ها به ویژه مغازه‌داران‌ پارک‌ بانوان اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخورد جدی شهرداری با سد معبر کنندگان افزود: برای برخورد با سد معبر‌کنندگان در ابتدا باید تذکرات لازم ارائه و در صورت عدم توجه مغازه مورد نظر پلمپ‌ شود.

رئیس شورای شهر شهرکرد بیان کرد: مغازه‌دارانی که در معابر هستند باید ساز و کاری برای آن‌ها درنظر گرفته شود و افرادی که به صورت سیار هستند نباید در خیابان ایجاد مزاحمت‌ کنند‌.

امام جمعه شهرکرد: مسئولان نسبت به ناهنجاری‌های فرهنگی وظایف خود را انجام دهندگلایه ‌امام جمعه شهرکرد از دولت / چرا فرهنگ‌ را در همه جای کشور ‌مورد توجه قرار نمی‌دهید ؟ورودی آرامستان شهرکرد مسدود می‌شود

علیپور با اشاره به تعطیلات یک هفته‌ای استان خوزستان ادامه داد: وجود این تعطیلات سبب‌ می‌شود مسافران به استان وارد‌ شوند و مشکلاتی را در این شرایط کرونا برای مردم ایجاد کنند که از مسئولان درخواست داریم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان چاره‌ای بیاندیشند‌. از مسئولان ارشد استان به ویژه دادستان درخواست می‌شود مبادی ورودی استان در این مدت مسدود شود‌.

وی با اشاره به خشک شدن برخی درختان و فضای سبز شهرکرد گفت: اگر در راستای رفع کمبود آب برای فضای سبز چاره‌ای اندیشیده‌ نشود در آینده‌ای نه‌چندان دور درختان کاملا خشک‌ می‌شوند.

رئیس شورای شهر شهرکرد با اشاره به انتصابات در شهرداری تصریح کرد: برخی انتصابات‌ با فاصله‌های کوتاه مدت انجام می‌شود که این جایگاه سازمان را تخریب و انگیزه روحی و‌ روانی را از کارکنان آن سازمان می‌گیرد‌.

طیبه شریفی نایب رئیس شورای شهر شهرکرد نیز در ادامه جلسه  با اشاره به بهای خدمات  جهت خدمات‌رسانی در منظریه و صنایع حوضچه‌ای خاطرنشان کرد: جهت محاسبه‌ بهای خدمات باید تورم‌ و وضعیت اقتصادی مدنظر قرار داده شود و مردم از این بلاتکلیفی نجات پیدا کنند‌.

وی افزود: انجام امورات خدماتی باید براساس ضوابط و مقررات انجام شود که علاوه‌بر رفع مشکلات مردم مشکلی برای مجموعه شهری ایجاد‌ نکند‌.

مصطفی حیدری عضو شورای شهر شهرکرد نیز در ادامه جلسه با اشاره به برخورد با سد معبرکنندگان گفت: جهت برخورد با متخلفان یک نسخه پیچیده شود و با برخی نور چشمی‌ها به گونه‌ای دیگر رفتار نشود‌ چرا که دو گانگی‌ ایجاد می‌شود‌.

‌عضو شورای شهر شهرکرد تصریح کرد: اگر مسئولان استان مبادی‌ ورودی استان را مسدود نکنند قطعا استان ما هم به استانی‌ با وضعیت قرمز تبدیل می‌شود.

‌حیدری با اشاره به وضعیت فضای سبز شهرکرد خاطرنشان کرد: سرپرست سازمان سیما‌، منظر و فضای سبز شهرداری وضعیت فضای سبز را تشریح کند تا ببینیم وضعیت خشک شدن درختان به علت کم‌آبی است یا پیمانکار کم‌کاری کرده است‌.

فرهاد رئیسی عضو شورای شهر شهرکرد با بیان اینکه سد معبر یک مسئله‌ اجتماعی‌ است و همه مردم را درگیر کرده‌ است، گفت: در این شرایط کرونا با پلمب مغازه‌های سد معبر کننده نباید باعث تعطیلی آن‌ها شویم اما مردم هم برای تردد نیاز به پیاده‌رو دارند بنابراین باید تذکر جدی داده شود و چنانچه توجهی نشد پلمب انجام‌ شود‌.

رئیسی افزود: جهت برخورد با سد معبر‌کنندگان هم نباید تفاوت‌ قائل شد و در راستای رفع تخلفات یک‌ فرجه یک ماهه داده شود و در برخورد با متخلفان شورا در کنار مواضع شهرداری‌ قرار گیرد‌.

 عضو شورای شهر شهرکرد ادامه داد: در راستای دریافت بهای خدمات از مردم باید علاوه‌بر رفع مشکلات مردم باید با تدبیر و کار کارشناسی بهای خدمات محاسبه‌ شود‌.

حمید فتح‌اللهی عضو شورای شهر شهرکرد نیز در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: محاسبه بهای خدمات به صورت سالانه انجام می‌شود و در منظریه و صنایع حوضچه‌ای بین افرادی که زودتر خدمات دریافت می‌کنند با افرادی که در پایان خدمات می‌گیرند‌ باید یک تفاوت‌ قائل شد.

علیرضا توکلی عضو شورای شهر شهرکرد نیز با اشاره به احداث‌ زیر‌گذر در میدان معلم گفت: میدان معلم محل ورود‌ و خروج ترافیکی‌ غیرشهری‌ و محل دسترسی‌های محلی است‌ و تنها شیوه جهت رفع مشکلات احداث زیرگذر است‌.

وی بیان کرد: در راستای حفظ و صیانت از زمین‌های شهری و املاک شهرداری واحد حقوقی شهرداری باید تقویت ‌شود‌.

امامقلی بلالی عضو دیگر شورای شهر شهرکرد با اشاره به ارائه خدمات در صنایع حوضچه‌ای و منظریه گفت: 60 درصد کارها‌ باید در این منطقه انجام شود تا شهرداری بتواند خدمات لازم را ارائه دهد‌.

پلمب‌ 8 مغازه در شهرکرد

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه با اشاره به مشکلات مغازه‌داران در پارک‌ها بیان کرد: مراکز محصور مانند پارک بانوان و مراکزی که تردد کاهش یافته مانند ترمینال داشته‌ایم که مغازه‌داران دچار خسارت‌ شده‌اند که تصمیمات لازم در خصوص اجاره‌ بهاء‌ این افراد اتخاذ‌ می‌شود‌.

وی با اشاره به پلمب برخی مغازه‌داران که سد معبر‌ کرده‌ بودند، افزود: حدود 18 مغازه در محدوده میدان فردوسی سبب ایجاد سدمعبر شده بود که چندین‌ اخطاریه‌ و تذکر داده شد که 10 مورد رفع و 8 مغازه امروز پلمب شد‌.

شهردار شهرکرد با اشاره به انتصابات در شهرداری تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که از ظرفیت نیروهای متخصص‌ در سازمان‌های مربوطه استفاده شود‌.

عبدالغنی با اشاره به جلسه‌ با قرارگاه‌ خاتم‌الانبیاء‌ در تهران ادامه داد: رایزنی‌های لازم جهت اجرای پروژه‌ها انجام و نحوه اجرای پروژه‌ها ابلاغ خواهد شد‌.

انتهای پیام/7540/ ز

R7540/P/S6,54/CT7 بیشتر بخوانید... ۱۴ طرح عمرانی و توسعه فضای سبز در شهرکرد تصویب و اجرا می‌شود‌ قیمت افسار گسیخته مسکن در شهرکرد / قیمت‌ها با تهران برابری می‌کند برج‌های دوقلوی شهرکرد به مجتمع "ورزشی ـ سلامت" تبدیل می‌شوند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شورای شهر شهرکرد عضو شورای شهر شهرکرد ادامه جلسه مغازه داران بهای خدمات سد معبر فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت _ امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدارها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

وی با تصریح بر انسداد کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان، افزود: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع بدهند تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفرهای غیرضروری با خودروهای شخصی در سطح شهر پرهیز کنند و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

کد خبر 747573

دیگر خبرها

  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد