Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@03:46:02 GMT

احداث شب بازار شهرداری طبس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۵۳۳۱

احداث شب بازار شهرداری طبس

  بهارستانی شهردار طبس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: براساس نظر اعضای شورای اسلامی شهر به منظور ایجاد زیرساخت‌های فروش محصولات تولید شده در مشاغل خانگی، حمایت از بانوان سرپرست خانوار، تامین ارزاق ارزان‌ قیمت در جهت رفاه همشهریان طبسی، شب بازار شهرداری با مشارکت بخش خصوصی در محوطه بوستان شهدای گمنام احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مجموعه بوستان شهدای گمنام بعنوان یک مجموعه معنوی، تفریحی، اقتصادی و ورزشی مورد طراحی شهرداری طبس قرار گرفته است که تاکنون قسمت عمده این طرح اجرا شده است.

 بهارستانی اظها کرد: بوستان تفریحی و اقامت موقت، مجموعه ورزشی پارسا، شهربازی رنگین‌کمان، پارک بانوان، پارکینگ، کافی‌شاپ، شب‌ بازار و طرح‌های متنوع دیگر در جوار شریف شهدای گمنام پیاده‌سازی شده و خواهد شد.

تامین نشاط اجتماعی و تلاش برای آرامش شهروندان

بهارستانی گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع به عنوان سهم مشارکت شهرداری و آورده ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی بخش خصوصی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار طبس با اشاره به اینکه سه شهید گمنام در سال ۱۳۸۳ میهمان طبس شدند عنوان کرد: تا سال ۹۶ فقط قبور آن‌ها روی یک سکو دیده می‌شد، اما مضجع شریف آن‌ها در ۳ سال گذشته از تحول چشمگیری برخوردار شده است.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشاغل خانگی بانوان سرپرست خانوار احداث بازار بوستان تفریحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد موسوی سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران که در این سازمان مستقر است، اظهارداشت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزامات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

کد خبر 6091867

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو