Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@03:26:36 GMT

معروف‌ترین ترفند‌های آرایشی و زیبایی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۵۴۴۲

معروف‌ترین ترفند‌های آرایشی و زیبایی

رویداد۲۴  ترفند‌های آرایشی روش‌های زیرکانه‌ای هستند برای اینکه به بهترین نحو آرایش تان را انجام دهید، برخی از نرفند‌های آرایشی باعث میشوند که زیبایی شما دوبرابر شود. اگر همیشه به یک روش خاص آرایش میکنید و هرگز از ترفند‌های آرایشی استفاده نکرده اید پیشنهاد میکنم معروف‌ترین ترفند‌های آرایشی را در این بخش ملاحظه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- یکی از جالب ترفند‌های آرایشی این است که برای کشیدن خط چشم و ریمل زدن از قاشق استفاده کنید، قاشق آرایش کردن را برایتان راحت میکند فقط دقت کنید که قاشق نباید تکان بخورد.بیشتر بخوانید: آرایش صورت مدل‌های دلقکی ویژه هالوین
- کشیدن مسواک روی مژه‌ها باعث میشود ریمل‌های اضافی گرفته شود و مژه‌ها حجم بیشتری پیدا کنند. بعد از ریمل زدن با مسواک مژه‌ها را برس بکشید.

- وقتی به جشنی دعوت شده اید و دقیقه‌های آخر متوجه میشوید که خط چشم تان خشک شده است میتوانید از ریمل استفاده کنید به این صورت که برس خط چشم را داخل ریمل برده و مورد استفاده قرار دهید.


- اگر لاک هایتان براق هستند و شما لاک مات دوست دارید با ترفندی ساده میتوانید لاک تان را مات کنید به این ترتیب که ابتدا لاک بزنید و سپس با استفاده از بخار لاک هایتان را مات کنید.

- اگر ریمل تان در مدت کوتاهی خشک شد آن را دور نیندازید درب ریمل را ببندید و حدود ۵ دقیقه آن را داخل آب داغ قرار دهید نتیجه کار حیرت انگیز است.

- اگر شما هم نمیتوانید تمیز لاک بزنید و همیشه از ناخن هایتان بیرون میزنید باید قبل از لاک زدن اطراف ناخن هایتان را وازلین بمالید تا لاک‌های اضافه سریع پاک شود.

- اگر رژگونه تان تمام شد و زمانی برای خرید رژگونه نداشتید میتوانید به جای آن از رژلب استفاده کنید فقط دز انتخاب رنگ رژلب دقت کنید و سراغ رژلب‌های قرمز و زرشکی نروید. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مد و زیبایی ترفند های آرایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم) درمان سنتی عفونت لثه از نگاه طب سنتی (فیلم) علائم و عوارض بیماری کاوازاکی (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • چند ترفند رانندگی از این خانم یاد بگیرید (فیلم)
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد