Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم طالبی، شامگاه شنبه پس از شکست برابر تیم رایکا بابل افزود: بازی دشوار و پُر برخوردی بود زیرا تیم حریف برای بقا به آب و آتش زد و به آنها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: با اخراج دروازه‌بان تیم ما برنامه تیمی ما هم به هم خورد اما در نیمه دوم با وجود ۱۰ نفره شدن، بازی خوبی انجام دادیم و بازیکنان تلاش خود را کردند و یکی از گل‌ها جبران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم قشقایی شیراز اضافه کرد: داور این مسابقه خیلی خوب قضاوت کرد ضمن اینکه مگر داوران بعد از بازی در مورد مربیان حرف می‌زنند که ما بخواهیم در باره آنها صحبت کنیم؟.

طالبی، در مورد همکاریش با تیم قشقایی شیراز برای فصل آینده لیگ دسته یک، اظهار داشت: دست هیات مدیره باز است که بخواهند برای فصل بعد تصمیم بگیرند و اگر قرار است تیم را برای میانه جدول ببندند دوست ندارم این همکاری را ادامه دهم.

دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و رایکا بابل در هفته سی‌ام رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور، شامگاه شنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم میهمان پایان یافت.

تیم قشقایی شیراز با این شکست، همچنان در رده دوازدهم باقی ماند و تیم رایکا بابل هم ۳۱ امتیازی شد تا همچنان برای بقا در لیگ دسته یک امیدوار به چهار بازی آینده باشد.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز فردا (یکشنبه) در تهران به مصاف تیم بادران این شهر می‌رود.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر را دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

همچنین در انتهای جدول تیم علم و ادب تبریز سقوطش به دسته دوم از مدت‌ها پیش مسجل شده بود و از بین تیم‌های سپید رود رشت، نیروی زمینی تهران، ملوان انزلی و رایکا بابل هم یک تیم دیگر به دسته دوم سقوط خواهد کرد.

برچسب‌ها لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز بابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز بابل لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز بابل تیم قشقایی شیراز رایکا بابل دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از دشوارترین بازی‌های باقیمانده خود در لیگ بیست و سوم، امروز در تبریز به مصاف میزبان خود تراکتور می‌رود. دیداری که از حساسیت بسیار بالایی برای آبی پوشان برخوردار است و تیم جواد نکونام برای آنکه بتواند صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند، نیازمند پیروزی در این مسابقه سخت و دشوار است.

استقلال در این دیدار، کاپیتان و سنگربان نخست خود را به همراه ندارد. پس از جنجال‌های پیش آمده در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک که منجر به حکم کمیته انضباطی علیه سیدحسین حسینی شد، این بازیکن با اظهارات جدیدی که در پایان بازی مقابل شمس آذر انجام داد، با فعال شدن حکم محرومیت تعلیقی خود مواجه گردید و این به معنای از دست دادن دیدار مهم و حساس برابر تراکتور بود.

جواد نکونام برای بازی امروز مقابل نماینده تبریز چاره‌ای جز استفاده از محمدرضا خالدآبادی ندارد. گلر جوانی که تابستان گذشته از هوادار به استقلال پیوست ولی تاکنون در هیچ مسابقه رسمی برای تیمش به میدان نرفته است. او امروز اولین حضور با لباس استقلال را در دیدار مقابل تراکتور تجربه خواهد کرد، مسابقه‌ای حساس که می‌تواند آبی‌ها را در رتبه نخست جدول حفظ کند و یا اینکه حتی نتایج امروز منجر به از دست رفتن صدر جدول رده‌بندی برای آنها شود.

باشگاه استقلال نیز که به خوبی از اهمیت این مسابقه آگاه است، برای پوستر دیدار امروز خود برابر تراکتور، از تصویر محمدرضا خالدآبادی استفاده کرده است. گلر جوانی که فصل گذشته در هوادار خوش درخشید و باید دید که او امروز مقابل تیم قدرتمند تراکتور چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم