Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@02:34:45 GMT

تصاویر بوش و کلینتون به انباری کاخ سفید منتقل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۵۶۲۳

به نقل از شبکه خبری سی ان ان، پرتره‌های بیل کلینتون و جورج دبلیو بوش، رؤسای جمهوری اسبق آمریکا از ورودی اصلی کاخ سفید برداشته و یه یکی از اتاق‌های کم رفت و آمد منتقل شد.

بنا به گزارش سی ان ان، تابلو تصاویر بوش و کلینتون به اتاقی منتقل شده که کمتر در معرض دید قرار دارد و تصاویر دو رئیس جمهور جمهوری خواه متعلق به بیش از یک قرن پیش، جایگزین آن‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابلو‌هایی که در این قسمت از ورودی کاخ سفید هستند، در هنگام مراسم رسمی در معرض دید بیشتری قرار دارد.

بنا به گزارش سی ان ان، اتاقی که تصاویر بوش و کلینتون به آنجا منتقل شد، بیشتر به عنوان انبار مورد استفاده قرار می‌گیرد. سی ان ان معتقد است که دونالد ترامپ احتمالا از مواجهه هر روزه با تصاویر این دو خشنود نبوده است. موضوع جالب توجه اینکه، چند روز پس از سفر اخیر رئیس جمهور مکزیک به آمریکا و حضور او در کاخ سفید در ۸ ژوئیه، پرتره روسای جمهور سابق این کشور از راهرو اصلی این عمارت برداشته شد.

همچنین گفته می‌شود پرتره باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا در دوره اول ریاست جمهوری ترامپ به طور رسمی رونمایی نخواهد شد. این موضوع از روابط تلخ میان روسای جمهوری چهل و چهارم و چهل و پنجم آمریکا حکایت دارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: کاخ سفید منتقل شد سی ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از عدم مراعات شأن رییس‌جمهور در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

لازم به ذکر است حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دومین روز سفر خود به پاکستان، به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد و رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور اهدا کرد.

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت