Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در نشست خبری آنلاین پس از شکست یک بر صفر امشب فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران گفت: شرایط بازی طوری نبود که حتی بخواهیم به بازی کردن فکر کنیم. اینقدر بازیکن کرونایی داشتیم که در جمع نفرات خودمان از پزشک تیم خواستم بگوید که در مجموع چند نفر هستیم. تمام تیم من کرونا گرفته است و بعضی ها ان را رد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: دو سه بازیکن که بازی کردند تنها دو سه جلسه با ما تمرین کردند. تمام تعویض های من از بین بازیکنانی بود که جواب تست کرونای آنها دیروز منفی شده بود. در تمرینات‌مان هفت بازیکن امید و جوانان داشتیم تا بتوانیم تمرین کنیم. نفر برای تمرین کردن هم نداشتیم.

وی درباره شیوع این ویروس در کاروان فولادی‌ها تاکید کرد: ۲۷ - ۲۸ نفرمان درگیر کرونا شدند. بیشتر هم خواهند شد چون مطمئنا ادامه دارد. خیلی ضربه خوردیم. تیم ما جانِ بازی کردن نداشت. از لحاظ بدنی هم خوب بودیم اما واقعا نتوانستیم از پس این ویروس بر بیاییم.

نکونام یادآور شد: دیروز یکی از بازیکنان تیم مصدوم شد. امروز هم در جریان بازی، عباس بوعذار آسیب دید. مجبور شدیم از بازیکنانی که نمی خواستیم استفاده کنیم. شرایط بدی بخاطر کرونا داشتیم. کاش بازیکنانم توان حضور نود دقیقه ای در زمین مسابقه را داشتند. کرونا باعث شد بازی را ببازیم.

وی درباره شرایط تیمش تصریح کرد: همین الان مربی اسپانیایی تیم در اهواز مانده تا با توجه به شرایط بوجود آمده با هفت بازیکن تمرین کند. به همین خاطر قبل از بازی گفتم شرایط نابرابری داریم.

وی درباره تعویض های متوالی خود در دفاع راست افزود: چون هر سه مدافع راست تیم درگیر کرونا بودند. نمی توانستند نفس بکشند. بازیکنی که کرونا می گیرد غذا خوردنش هم سخت می شود.

نکونام درباره احتمال گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: با این شرایط فقط باید دعا کنیم. من کارم را کرده ام. شرایط در اهواز خیلی بد است. بعضی ها می گویند بازی نکنید و سه بر صفر شود. دوستان از حیای ما استفاده نکنند وقتی چیزی نمی گوییم.

کد خبر 4977157 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد نکونام تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی فدراسیون والیبال تیم فوتبال تراکتور علیرضا بیرانوند لیگ برتر والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 

طرفداری| پرسپولیس امروز عصر تمرین کرد و برای بازی فردا به اردو رفت.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند‌. راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند ‌و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی