Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:02:26 GMT

نگاهی به خبرهای کوتاه هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۵۹۷۶

نگاهی به خبرهای کوتاه هرمزگان

رییس انجمن دارت هرمزگان درگذشت

هاشم جعفری رییس انجمن دارت استان هرمزگان و رییس هیات تکواندو شهرستان بندرعباس به علت ایست قلبی درگذشت.

هاشم جعفری مسوولیت انجمن دارت هرمزگان را از سال ٨٣ برعهده داشت و این رشته یکی از فعال‌ترین رشته‌های ورزشی در این استان است.

وی در سال ۹۸ با همکاری هیات  انجمن‌های ورزشی و باشگاه‌های خصوصی به صورت میانگین در ماه ۲ بار مسابقه سطح حرفه ای برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 البته در کنار مسابقه‌های حرفه ای، مسابقه کارکنان دولت در بخش بانوان و آقایان، مسابقه بازنشستگان شرکت نفت و مسابقه  قهرمانی هرمزگان را در بندرعباس و جزیره هرمز برگزار کرد.

لغو ۵۴ مراسم عروسی در رودان

فرماندار رودان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، تاکنون ۵۴ مراسم عروسی در این شهرستان لغو و یک بانک و ۲ اداره نیز تعطیل شده‌اند.

مصطفی غلام‌پور درنشست ستاد مبارزه با بیماری کرونا در رودان افزود: آمار فوتیها ناشی از کرونا نیز در رودان افزایش یافته که تا هفته آینده یک تیم ارزیاب از دانشگاه علوم پزشکی برای بررسی شیوع کرونا و علت اصلی افزایش فوتی‌ها در این شهرستان مستقر می‌شوند.

وی بیان داشت: اصناف همکاری‌های خوبی برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بوِیژه استفاده از ماسک در رودان داشته‌اند و اکنون در سطح شهرستان نیز رعایت نکات بهداشتی افزایش قابل ملاحظه‌ای دارد.

کشف ۴۸۰ کیلوگرم حشیش دربندرلنگه

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرلنگه ۴۸۰ کیلوگرم حشیش جاسازی شده درعمق ۲ متری زمین شناسایی و کشف شد.

 سردار جعفری اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بندرلنگه در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق موادمخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یک بارانداز مواد مخدر را در یکی از مناطق بیابانی بندرمقام شناسایی کردند.

وی بیان داشت: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی شب گذشته با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در بازرسی از محل ۴۸۰ کیلوگرم  حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در عمق ۲ متری زمین و گل و لای جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: مواد مخدر کشف شده به یگان انتقال و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و سوداگران مرگ ادامه دارد.

کشف داروی غیرمجاز در بندرلنگه

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از کشف ۲۶ هزار و ۵۴۰ قلم انواع داروهای غیرمجاز به ارزش ۲میلیارد و۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مهراب کاظمی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و درپی خبری مبنی برفعالیت فردی سودجو که اقدام به تهیه و توزیع داروی غیرمجاز در سطح شهرستان دارد، شناسایی و پیگیری موضوع در دستورکار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان قرارگرفت.

وی بیان داشت: ماموران پس از شناسایی و هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این واحد صنفی ۲۶ هزار و ۵۴۰ قلم انواع داروهای غیرمجاز، مکمل‌های بدنسازی و بطری‌های دست ساز دارو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی بندرلنگه عنوان کرد: در این رابطه واحد صنفی متخلف پلمب و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد

برچسب‌ها هرمزگان فضای مجازی روزنامه رویداد امروز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان فضای مجازی هرمزگان فضای مجازی فرمانده انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک رأس بره آهو در شهرستان خوسف

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خوسف گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۲ ماژان شهرستان خوسف هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در محور روستایی این شهرستان، یک راس بره آهو کوچک را که از مادرش جدا شده و در حاشیه جاده سرگردان بود مشاهده کردند.

 سرهنگ بهمدی با بیان اینکه ماموران بلافاصله برای در امان ماندن از شر حیوانات و تلف شدن بره آهو، نسبت به نجات آن اقدام کرده، افزود: این بره آهو برای نگهداری و رها سازی در دامان طبیعت به کارکنان اداره محیط زیست شهرستان تحویل داده شد. 

وی ضمن تاکید بر حفظ منابع زیستی و حیات وحش گفت: شهروندان به محض مشاهده این چنین مواردی، مراتب را به سازمان‌های مرتبط گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • نگاهی به فصل دوم مسابقه معمایی موزیکال «صداتو» / نغمه‌ای در دل معمای موسیقی
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • نجات یک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد