Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شرایط تیم ما طوری نبود که حتی بخواهیم به فکر بازی باشیم. تیم ما تعداد بالایی بازیکنان مبتلا به کرونا دارد. کرونا ضربه بزرگی به فولاد زد. چند تن از بازیکنان را با تنها سه جلسه تمرین، وارد زمین کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام تعویض‌ها از کسانی بودند که دیروز تست کرونای منفی داشتند. واقعا یاری نداشتیم. تمرینات را با هفت بازیکن امید و جوانان برگزار کردم. برای تمرین هم به تعداد کافی بازیکن نداشتیم.

نکونام افزود: از ابتدا تا الان، حدودا بیست و هفت نفر از بازیکنان درگیر کرونا شده اند که این موضوع قطعا ادامه خواهد داشت. تیم فولاد ضربه بزرگی خورد. تا جایی که توان داشتیم مشکلی نبود و خوب بازی کردیم، پس از آن تعویض‌های اجباری داشتیم. یکی از بازیکنان دیروز آسیب دید و امروز هم عباس بوعذار دچار مصدومیت شد. پس از کرونا شرایط بدی برای ما رقم خورده است. متاسفانه تیم از شرایط خوب و آرمانی فاصله گرفته است.

نکونام تصریح کرد: تیم ما از لحاظ بدنی در تمام بازی‌ها شرایط بسیار خوبی داشته است، اما امروز خیلی زود توان تیم تحلیل رفت. این ویروس واقعا بازیکنان ما را اذیت کرده است.

سرمربی سرخپوشان اضافه کرد: باید بازی کنیم. امیدوارم بازیکنان در بازی‌های آتی باشند و تیم را به طور کامل در اختیار داشته باشیم تا حداقل بتوانیم با آن‌ها تمرین کنیم. در حال حاضر هفت بازیکن و مربی اسپانیایی تیم در اهواز مشغول تمرین هستند تا ببینیم می‌توانیم به بازی بعد آن‌ها را برسانیم یا نه.

ملی پوش سابق تیم ملی بیان کرد: ما سه دفاع راست داشتیم که هر سه مبتلا به کرونا بودند، اما محبور به بازی بودند. کرونا شوخی ندارد، اجازه نمی‌دهد فرد تنفس کند و یا غذا بخورد. دلیل سه تعویض در یک پست کاملا واضح است.

او بیان کرد : با این شرایطی که داریم باید به خدا توکل کنیم که بازیکنان به کرونا مبتلا نشوند. شرایط در اهواز سخت است. مسئولان را برای راستی آزمایی می‌فرستند. دروغی نداریم، واقعا شرایط بدی داریم. اگر مجددا گرفتار این ویروس شویم شک ندارم تیم من در جدول پایین می‌آید. مبارزه می‌کنیم، اما تا یک جایی می‌شود جنگید.

نکونام در پایان گفت: ما حجب و حیا داریم. برخی تیم‌ها می‌گویند اگر تیمی بازی نکرد باید نتیجه سه - هیچ اعلام شود. این نتیجه مربوط به زمانی است که یک تیم از قصد در بازی حاضر نشود.

بیشتر بخوانید

گل محمدی: نیمه دوم، نیمه پرسپولیسی بود/ شانس اصلی قهرمانی هستیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم جواد نکونام سرمربی استقلال تمرین امروز آبی‌پوشان تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازد و بتوانند با ریکاوری ذهنی و فنی از فردا کار خود را برای مسابقه با تراکتور از سر بگیرند.

با وجود تعطیلی تمرین روز جمعه استقلالی‌ها اما مربیان آبی‌پوش امروز تعطیل نبودند و به محل کار رفتند.

اعضای کادرفنی استقلال امروز به همراه جواد نکونام در کمپ مرحوم حجازی حضور یافتند تا جلسه ای را برگزار کنند و درباره مسائل فنی مربوط به تیم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نکونام و دستیارانش امروز درباره مباحث فنی استقلال بحث و تبادل نظر کردند و با آنالیز برخی بازیهای تراکتور به بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم پرداختند تا بتوانند به بازیکنان نکات مورد نظر را گوشزد کنند.

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه