Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:18:59 GMT

دلارهای کویتی سر از بورلی هیلز درآوردند!

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۶۲۵۳

دلارهای کویتی سر از بورلی هیلز درآوردند!

دادستانی آمریکا از آغاز رسیدگی به یک پرونده اختلاس بزرگ خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از بلومبرگ، دادستان های فدرال آمریکا اعلام کرند که یک مقام کویتی در وزارت دفاع این کشور از طریق اختلاس، یک ملک مجلل به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون دلار را در منطقه بورلی هیلز خریداری کرده است. این عمارت مجلل که ۱۵۷ آکر مساحت دارد یکی از لوکس ترین عمارت های منطقه محسوب می شود و به خاطر ویو خاص خود معروف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته دادستان های آمریکایی، یک مقام اسبق کویتی در وزارت دفاع که نامش فاش نشده است، حدود ۱۰۰ میلیون دلار وجه از کویت اختلاس کرده و به آمریکا انتقال داده است تا این وجوه را صرف خرید املاک در مناطق مختلف ایالت کالیفرنیا کند. دفتر دادستان شهر لس آنجلس حاضر به ارایه جزییات بیشتری از این پرونده نشده است. 

منطقه بورلی هیلز واقع در شمال غربی کلانشهر لس آنجلس- دومین شهر بزرگ آمریکا با حدود ۳۴ هزار  نفر جمعیت، یکی از اعیانی ترین مناطق در آمریکا محسوب می شود و بسیاری از سلبریتی های آمریکایی در آنجا زندگی می کنند. 

این منطقه یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجران ثروتمند در آمریکا نیز محسوب می شود و حدود ۱۰ درصد ساکنان آن دارای اصالت آسیایی هستند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كويت بورلی هیلز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس

بازیکن سابق پرسپولیس یک استوری اعتراضی منتشر کرد.

طرفداری | محمد انصاری با انتشار یک استوری اینستاگرامی به وضع موجود معترض شد.

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:

ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • مقام سازمان ملل: آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید
  • حمایت دادستان جورجیا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین