Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

صبا راد با انتشار پستی علت مهاجرتش را این‌گونه اعلام کرد:  

اخبار چهره ها - چى شد که ما(من و مانى جانم)تصمیم گرفتیم مسافر تهران_استانبول بشیم اگه حوصله داشته باشین توى چند تا پست براتون بنویسم و قبلش این رو بگم که روال صفحه حتما مثل قبل خواهد بود همونطور که توى این مدت بوده البته توى صفحه مانى هم با ابعاد دیگه این کوچ و هجرت آشنا مى شید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه ها جون! ما شمال یه ویلاى با صفا داشتیم و در ماه چند بار حتما مى رفتیم که توى اون محیط زیبا روزگار بگذرونیم همیشه با اومدن نیمه دوم سال و آلودگى هوا و مشکلات تنفسى به فکر کوچ از تهران به شمال مى افتادیم تا اینکه نشستیم و خیلى جدى این موضوع رو برآورد کردیم و به نتایج خوبى هم رسیدیم که یهو مانى گفت: صبا تو اگه مى تونى شمال زندگى و از تهران دور باشى و براى کارهامون(ضبط کار و آموزشگاه و کنسرت هاى مانى)بیایم تهران و برگردیم چرا نریم ترکیه که یک کشور جدید با فرهنگ و آداب رسوم جدید آشنا بشیم که هم فال هم تماشا توى چشماش نگاه کردم دیدم اثرى از شوخى یا یه پیشنهاد همینجورى نیست گفتم:آره عزیزم چرا که نه؟!

خوب باید از کجا شروع مى کردیم؟!

آیا توى استانبول خونه بخریم یا اجاره کنیم؟ وسایل خوونه رو چکار کنیم؟ بفروشیم یا بار بزنیم ببریم؟

در هر فصل چند بار بیایم تهران که به امور آموزشگاه رسیدگى کنیم؟

به همه این سوال ها پاسخ دادیم که شما عزیزانم در پست بعد خواهید دید.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مانی رهنما صبا راد مجری ممنوع التصویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد

مهدی سیفی، مدیرکل نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، روز شنبه هشتم اردیبهشت گفت که «روایت این سریال از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است.»

به گزارش ایرنا در مورد محتوای این سریال گفت: «بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال حشاشین، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تأیید نیست».

مجموعه ۳۰ قسمتی «حشاشین» در مورد حسن صباح و گروه او است که به عنوان فرقه‌ای از شیعیان در قرن پنجم قمری از قلعه‌های کوهستانی در شمال و غرب ایران فعالیت می‌کردند و به سوءقصدهای سیاسی خشن مشهور بودند.

دیگر خبرها

  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • پشیمانم!
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟