Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@17:47:03 GMT

اقتصاد یحیی برای گلزنی پرسپولیس در قهرمانی چهارم

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۶۹۵۵

اقتصاد یحیی برای گلزنی پرسپولیس در قهرمانی چهارم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با پیروزی مقابل فولاد خوزستان به امتیاز ۵۹ در پایان هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر رسید که این پیروزی باعث شد تا شاگردان یحیی گل محمدی در فاصله پنج هفته مانده به اتمام بازی ها ۱۵ امتیاز از تراکتور که در رده دوم قرار دارد فاصله بگیرد؛اختلاف امتیازی که این تیم را در آستانه چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر و ثبت رکوردی جدید قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان در حالی ۹ امتیاز اخیر خود در سه بازی را کسب کردند که تنها سه گل به ثمر رساندند. این تیم در هر بازی تنها یک گل زده است تا با توجه به کلین شیت های متوالی بوژیدار رادوشوویچ و دفاع مستحکم بازیکنان خود به پیروزی برسد.

بردهایی که نشان می دهد یحیی گل محمدی بردن به روش اقتصادی را کاملا یاد گرفته و رسیدن به سه امتیاز را به هر چیزی ترجیح می دهد.

کد خبر 4977165 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی فدراسیون والیبال تیم فوتبال تراکتور علیرضا بیرانوند لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد

در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

دیگر خبرها

  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد