Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مشرق، در پی رسوایی شبکه به اصطلاح «ایران اینترنشنال» وابسته به رژیم سعودی در پوشش رسانه‌ای گردهمایی سازمان تروریستی منافقین بسیاری از کاربران خواستار بایکوت این شبکه و استعفای عوامل و کارکنانش شدند. در همین رابطه لیلی بازرگان، دختر مهندس مهدی بازرگان، نخست‌وزیر پیشین ایران و از شاغلان سابق این شبکه در فضای مجازی نوشت: «فکر کنم الان بعد از تقریبا دو سال وقتشه که اینو بگم؛ عزیزان، خیلی از کارکنان اینترنشنال نمی‌تونن استعفا کنن، چون پاسپورت ایرانی دارن و اگر استعفا کنن ویزای کارشون باطل میشه و امکان بازگشت به ایران رو هم طبیعتاً ندارن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه اگر کسی استعفا می‌کرد باید هزینه‌های استخدام رو به‌عنوان خسارت به شبکه پرداخت می‌کرد. هزینه‌هایی مثل وکیل، ویزای کار، بلیط هواپیما، هتل، هزینه نقل مکان و... که خوب می‌تونست تا سقف ۱۰- ۱۵ هزار پوند بشه.»

گفتنی است، دبیرکل اتحادیه ملی روزنامه‌نگاران بریتانیا نیز چند روز قبل فاش کرده بود: کارکنان «ایران اینترنشنال» از طرف گردانندگان این شبکه با ارعاب و آزار و اذیت روبه‌رو شده‌اند!

با این اوصاف افرادی که برای کسب منافع مالی خود حاضر به وطن‌فروشی و کار برای این رسانه سعودی شده بودند نه تنها به اهداف مادی خود نرسیده که ظاهرا بردگی نوین مشکل جدیدی است که باید با آن بسازند./منبع:  کیهان

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران اینترنشنال شبکه ضدایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اول اسکاتلند استعفا داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، «حمزه یوسف» (Humza Yousaf) وزیر اول اسکاتلند امروز دوشنبه از طریق یک نطق تلویزیونی اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

وزیر اول اسکاتلند در این خصوص گفت: حاضر نیستم ارزش ها و اصول خود را معامله کنم یا صرفاً برای حفظ قدرت با کسی معامله کنم.

وی در ادامه این نطق تلویزیونی اضافه کرد که کماکان فکر می کند که این تصمیم درستی برای حزب متبوع وی و کشورش است.

«حمزه یوسف» در ادامه افزود که امیدوار است به همکاری با سبزهای اسکاتلند به صورت غیررسمی تر ادامه دهد.

وزیر اول اسکاتلند گفت در حالی که مسیری برای موفق شدن در رای اعتماد امکان پذیر بود، وی حاضر نیست اصول خود را زیر پا بگذارد.

یوسف افزود که تا زمان تصدی وزیر اول جدید در سمت خود باقی می ماند.

حمزه هارون یوسف (Humza Haroon Yousaf) سیاستمدار اسکاتلندی است که به عنوان رهبر حزب ملی اسکاتلند (SNP) و وزیر اول اسکاتلند از مارس ۲۰۲۳ در این تصدی مشغول به کار بود.

کد خبر 6092381

دیگر خبرها

  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • ۱۸۲ کارمند آنروا در غزه کشته شدند
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل درباره رامین یکتاپرست ؛ کسی که یک فاحشه‌خانه را در آلمان اداره می‌کرد | یکتاپرست وابسته به سپاه بود؟
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد