Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@07:51:44 GMT

دیدار دشوار زردپوشان با میزبان تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۷۰۰۶

دیدار دشوار زردپوشان با میزبان تهرانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در آخرین دیدار از هفته ۳۰ رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه امروز تیم فحر شهید سپاسی شیراز به میزبانی ورزشگاه غدیر رودرروی بادران تهران قرار می‌گیرد.

داوود مهابادی و بازیکنانش که هفته هاست در بحران بسر می‌برند و از کسب برد بازمانده اند، تا پایان هفته ۲۹ با ۹ پیروزی، ۱۲ تساوی، هشت شکست و ۳۹ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفتند و بادران تهران نیز با ۱۳ برد، پنج مساوی، یازده شکست و ۴۴ امتیاز جایگاه هشتم را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت این بازی به امید سعیدفر و کمک هایش فرزاد بهرامی و مجتبی غریب سپرده شده است.

در هفته ۲۹ لیگ دسته یک فوتبال کشور، فجر شهید سپاسی با داماش گیلان به تساوی یک-یک رسید و بادران تهران ۳-۲ بر میزبانش خوشه طلایی ساوه چیره شد.

ابتدا قرار بود دیدار فجر سپاسی و بادران ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۹ تیرماه برگزار شود که با اعلام ساز مان لیگ به ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه تغییر یافت.

مسابقه رفت دوتیم ۲۴ آبان ۹۸ در شیراز برگزار شد که در دقیقه ۳۲ نیمه نخست بابا محمدی برای فجر و در دقیقه ۴۸ نیمه دوم عرفان پور افراز برای بادران گلزنی کردند تا حاصل کار دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه وقت قانونی تساوی یک-یک باشد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فجر شهید سپاسی شیراز بادران تهران فوتبال باشگاه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰

بسیاری از بازی ها برای تیم ژابی آلونسو تازه از دقیقه ۹۰ آغاز می شود.

دیدار بایرلورکوزن و اشتوتگارت در هفته ۳۱ بوندسلیگا ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. شاگردان ژابی آلونسو بازهم مثل سه بازی اخیر در آخرین لحظات از شکست گریختند و باخت را با تساوی عوض کردند. آنها در دقیقه ۹۶ موفق شدند رکورد شکست ناپذیری خود را به ۴۶ بازی برسانند.

لورکوزن به رکورد شکست ناپذیری در ۴۶ بازی پیاپی رسید. (۳۸ برد و ۸ تساوی) لورکوزن برای رسیدن به این رکورد، بارها از جمله در دیدار امشب با گل دقایق پایانی به بازی برگشت. این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. به نقل از اوپتا؛ شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی