Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بابامحمدی فعالیت ها و اقدامات ستاد نماز جمعه شهر سرخنکلاته در پیشگیری از ویروس کرونا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «شهاب الدین بابامحمدی» امروز (یکشنبه ۲۹ تیر) به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اظهارکرد: ستاد نماز جمعه شهر سرخنکلاته شامل کمیته های مختلفی همچون کمیته جوانان، کمیته تکریم، کمیته موذنان، کمیته مجریان و کمیته خلاصه نویسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهر سرخنکلاته با بیان اینکه هر کمیته دستورالعمل خاصی را اجرا می کند، افزود: به عنوان نمونه در کمیته خلاصه نویسی هر هفته جوانان خطبه های نماز جمعه را خلاصه می کنند و به بهترین خلاصه نویسی جایزه اهدا می‌شود.

 

وی با اشاره به جلسات ماهانه ستاد نمازجمعه سرختکلاته، اظهارداشت: در این جلسات مشکلات و مسائل کارگروه های مختلف بررسی می شود.

 

حجت الاسلام بابامحمدی ادامه داد: ستاد نماز جمعه ارتباط خوبی با ادارات و نهادهای مختلف دارد و مشکلات مردم و بخش را پیگیری می‌ کند.

 

امام جمعه سرخنکلاته با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی و تعامل با ستاد اقامه نماز جمعه شهرهای دیگر استان، گفت:  برگزاری اردوهای یک روزه معرفتی و تربیتی از دیگر برنامه های ستاد نماز جمعه است.

 

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته ستاد نماز جمعه در مقابله با ویروس کرونا، افزود: از ابتدای شیوع این ویروس ستاد نماز جمعه کار محلول‌پاشی را آغاز کرد و تا کنون هشت مورد عملیات گندزدایی و ضدعفونی در سطح معابر و اماکن عمومی را انجام داده است.

 

حجت الاسلام بابامحمدی گفت: در مرحله دوم نیز بسته های بهداشتی بین مردم توزیع شد و کارگاه های تولید ماسک و گان راه اندازی شد.

 

امام جمعه سرخنکلاته با اشاره به اقدامات ستاد نماز جمعه در همایش مواسات و همدلی، افزود: در این طرح با همکاری قرارگاه عاشوراییان، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله علیه) و آستان قدس در چندین مرحله بسته های معیشتی در قرق، تقی آباد، سرخنکلاته، میرمحله و غیره توزیع شد.

 

وی گفت: در این راستا آشپزخانه مهدوی برای پخت غذای گرم و توزیع بین محرومان راه اندازی شد که دو هزار پرس غذا در چند نوبت بین محرومان توزیع شد.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی ستاد نماز جمعه حجت الاسلام توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

حضرات بزرگان محترم روحانیت

سلام علیکم

تصور می‌شد، عملیات "وعده صادق" علیه رژیم‌صهیونیستی و نیز آغاز مجدد فعالیت گشت‌ارشاد( با نام جدید طرح نور) بتواند اتفاق پیش‌آمده در یکی دوماه اخیر در باره جناب آقای کاظم‌صدیقی را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهی می‌دهم هر روز با افراد متعددی در خیابانها، فروشگاهها ، وسایل نقلیه بخصوص مترو مواجه می‌شوم که درباره دو سه موضوع اظهارنظر یا پرسش می‌کنند. این بدان معناست که قضیه از نگاه افکارعمومی نه تنها تمام نشده، بلکه چون شفافیت کامل در آن صورت نگرفته، فضایی از بدبینی را حفظ کرده است.

به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح،قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.

توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

متاسفانه حضور آقای صدیقی در نمازجمعه و توجیهات طلبکارانه‌ای که در برابر شائبه ها بیان داشت، سوءتفاهم‌های موجود را افزایش داد و بیم آن می رود این دمل چرکین سربسته بماند و بعدها خدای ناکرده عواقبش دامنگیر همه روحانیت( که قطعا بسیاری از آنها از آن دفاع نمی‌کنند) شود. د

آنچه نوشته شد صرفا گزارشی از حرفهای شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعیت، واقعیت را از بین نمی برد بلکه دیر یا زود، روی تلخ خود را نشان می دهد.

والامر الیکم

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900553

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد