Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:38:50 GMT

رسولی: امیدوارم حمایت‌ها تداوم داشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۷۴۶۴

رسولی: امیدوارم حمایت‌ها تداوم داشته باشد

پرتابگر دیسک ایران گفت: رییس کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌ای به من داشته و امیدوارم این حمایت‌ها همچنان به بهترین شکل تداوم داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه" حسین رسولی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط خودش از زمان بازگشت به ایران اظهار داشت: بعد از بازگشتم از بلاروس مستقیماً به شهر خودم آمده‌ام و فعلاً تمریناتم را در همین‌جا پیگیری می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه از لحاظ قوای بدنی در شرایط خوبی قرار دارم.

وی ادامه داد: از مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی، هم تشکر می‌کنم که در این مدت جویای حال من بود و همه جوره از من حمایت کرد تا در بلاروس با مشکلی مواجه نباشم. آرامش خوبی در دوومیدانی حکفرما شده است. سرپرست فدراسیون خودش قهرمان بوده و کاملاً می‌تواند شرایط و مسائل ورزشکاران را درک کند. مبینی توانسته آرامش خوبی را در دوومیدانی نسبت به گذشته حکفرما کند.

 

رسولی ادامه داد: برنامه‌ریزی من این است که بتوانم طی چند روز آینده به دیدار سرپرست فدراسیون بروم تا هم برنامه‌هایی را که تا المپیک مد نظر دارم به او ارائه بدهم و هم در مورد مربی‌ام گیورگی بهترین تصمیم را بگیریم. در مدتی که در بلاروس حضور داشتم گیورگی با تمریناتی که برایم در نظر گرفت، نگذاشت با اُفت مواجه شوم و خیلی خوب به بهترین فرمی که خودم توقع داشتم من را رساند.

پرتابگر دیسک ایران تصریح کرد: اکنون که مربی ندارم از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک توقع حمایت دارم تا بتوانم شرایط خوبی را از لحاظ تمرینی داشته باشم. بالاخره من در رده سنی جوانان نتیجه خوبی گرفته‌ام مردم و جامعه دوومیدانی از من توقع رسیدن به کسب سهمیه المپیک را دارند. البته در این مدت شخص رییس کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌ای به من داشته است و امیدوارم این حمایت‌ها همچنان به بهترین شکل خودش تداوم داشته باشد. خیلی دوست‌دارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم به دیدار صالحی‌امیری بروم تا مشکلاتی را که دارم برای او توضیح دهم.

دو و میدانی پرتاب وزنه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی پرتاب وزنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: بعد از مسابقات داخل سالن آسیا، مسائلی بود که باید حل می‌شدند. سعی کردیم بیشتر انرژی خود را برای آمادگی نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، بگذاریم. در این باره کمک‌های وزارت ورزش را نیز داشتیم.  

او  ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و موارد و خواسته‌ها را آنجا مطرح می‌کنیم تا آنها نیز به فدراسیون کمک کنند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه آیا فدراسیون با بدهی مواجه است یا نه، گفت: فدراسیونی که بدهکار نباشد، فدراسیون نیست. به هر حال یک رویداد بزرگ برگزار شد و همه برای آن زحمت کشیدند. اینگونه رویداد‌ها هزینه‌هایی را هم برای فدراسیون دارد، اما گفته‌ام که هر کمبود و مشکلی باشد، برعهده می‌گیرم.

مطیعی درباره رویکرد فدراسیون دوومیدانی به انتخابات گفت: کسانی که از من شناخت دارند و سابقه من را می‌دانند، به این موضوع آگاه هستند که هیچ رویکردی ندارم و از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و هیچ‌کس صحبتی در این باره نشده. در ابلاغ من هم موضوع بی‌طرفی آمده است. وزارت ورزش دخالت و نظر خاصی در انتخابات ندارد و مجمع به این جایگاه رسیده است که فرد اصلح را انتخاب کند و فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید بدهد.

او ادامه داد: ما در سال المپیک هستیم و ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید در کار باشند تا ورزشکاران ما به این رویداد برسند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره انتقادات حسین رسولی و چند ورزشکار دیگر از وضعیت حاکم بر دوومیدانی تصریح کرد: ما رشته‌ها و ماده‌های زیادی داریم. بر همین اساس فیروزی را به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم تا این مسائل و مشکلات را رصد کرده و حل کند و با من در تماس باشد تا مشکلات حل و فصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود