Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از توزیع فراوده‌های نفتی در استان کرمان از ابتدای تیرماه به صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سیدباقر نورالدینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کرمان ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری را سرعت بیشتری بخشیده است اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این راستا بستر خدمات خود را به سمت الکترونیک برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلاتی که استفاده از کالابرگ‌های کاغذی به دنبال داشت و بعضا تخلفاتی که مشاهده می‌شد افزود: توزیع الکترنیکی فراورده‌های نفتی زمینه این مشکلات و تخلفات را به حداقل می‌رساند.

سهمیه نفت سفید خانوارهای شهری و روستایی آذربایجان غربی اعلام شدنفت سفید روستاها و عشایر کهگیلویه بزرگ تامین می‌شودبیرجند| دریافت سهمیه نفت سفید منوط به ثبت نام در سامانه است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با عنوان اینکه توزیع فرآورده‌های نفتی از ابتدای تیرماه در استان کرمان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود گفت: از هم استانی‌های عزیز درخواست دارم که در سامانه ثبت‌نام کرده و کارت بانکی خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه هموطنانی که از نفت سفید مصرف می‌کنند باید هر چه زودتر کارت بانکی خود را در سامانه ثبت کنند تا سهمیه نفت سفید آنها روی کارت آنها ثبت شود ادامه داد: در تمامی فروشگاه‌های ارائه فراوردهای نفتی دستگاه پز مخصوصی نصب شده و متقاضیان می‌توانند به دلخواه از سهمیه نفت سفید خود استفاده کنند.

نورالدینی با تاکید بر اینکه توزیع الکترونیکی فراورده‌های نفتی در استان کرمان از ابتدای تیرماه آغاز شده است افزود: متقاضیان قبل از مهر ماه و آغاز فصل سرما کارت بانکی خود را ثبت کرده و اگر سوالی داشتند به شرکت‌های نفت شهرستانی خود مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه چند روزی است که 4 جایگاه‌ها سی‌ان‌جی داخل شهر کرمان به دلیل مشکلاتی که بین بهره‌بردار، متصدی جایگاه و مالک آن وجود داشت تعطیل بودند که با اقدامات و تعاملی که انجام شده مشکل این جایگاه‌ها برطرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان 78 جایگاه سی‌ان‌جی داریم که از این تعداد 4 جایگاه در مرکز استان و 4 جایگاه در شهرستان‌ها تعطیل بودند.

وی با بیان اینکه تعدادی از این جایگاه‌ها نیز به واسطه بدهی و تعدادی هم به واسطه عدم استانداردسازی تعطیل بودند تصریح کرد: خدمات‌دهی جایگاه‌های سوخت در استان 24 ساعته است و تعطیلی چند ساعته جایگاه‌ها غیرقانونی بوده و با جایگاه‌های متخلف برخورد می‌شود.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا استان کرمان فرآورده های نفتی بیشتر بخوانید... عباسی:پرداخت یارانه های سوخت باید عادلانه شود/فرآوردهای نفتی متعلق به همه اقشار جامعه است جلوگیری از خام فروشی یکی از اولویت های مجلس یازدهم است/فروش فرآوردهای نفتی راه مناسب برای دور زدن تحریم ها

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان فرآورده های نفتی ویروس کرونا استان کرمان فرآورده های نفتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سهمیه نفت سفید استان کرمان جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان

جهانبخش نوکانی  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از تعداد کارت های مسدود شده ۲۴۹ کارت سوخت بنزین و ۴۱ کارت نفتگاز در استان کردستان به علت عرضه خارج از شبکه مسدود شده است.

 مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای کردستان با بیان اینکه ۷۰ درصد مسدودیت‌ها مربوط به رانندگان تاکسی می‌باشد در ادامه افزود: ۵۰ درصد مربوط به شهرستان مریوان است.

وی افزود: از ابتدا سال جاری تا کنون ۶۳۸ بازدید از جایگاه‌های سوخت در سطح استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای استان کردستان گفت: از ۲۵ دی سال گذشته تاکنون ۲۳ میلیون لیتر نفتگاز در قالب طرح فول باک در مرزهای استان عرضه شده است.

نوکانی از ۲۳۸ هزار و ۵۶۶ لیتر تخلف بنزین صورت گرفته در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است