Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:32:03 GMT

بیش از ۱۸ هزار شغل در استان کرمانشاه ایجاد شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۸۰۳۵

بیش از ۱۸ هزار شغل در استان کرمانشاه ایجاد شده است

«حسن عزیزی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین اشتغال ایجاد شده مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۶ هزار و ۳۲۱ فرصت شغلی است تا به ۳۵ درصد تعهدات تاکنون عمل کرده باشد.

وی ادامه داد: شهرستان‌های اسلام آبادغرب با ایجاد ۲ هزار و ۹۰ فرصت شغلی، صحنه با هزار و ۱۱۴ فرصت شغلی و سرپل‌ذهاب با هزار و ۴۷ فرصت شغلی نیز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: کنگاور، جوانرود، گیلانغرب، ثلاث باباجانی، سنقر و کلیایی و دالاهو هم دیگر شهرستان‌هایی هستند که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۰۰ فرصت شغلی در آنها ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همچنین به اشتغال ایجادی توسط دستگاه های اجرایی اشاره و اظهار داشت: جهادکشاورزی با ایجاد چهار هزار و ۶۱۴ فرصت شغلی و صنعت، معدن و تجارت با ایجاد چهار هزار و ۴۹ فرصت شغلی در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و راه و شهرسازی نیز دیگر دستگاه‌هایی هستند که از ابتدای سال جاری تاکنون بین یک تا ۲ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

عزیزی در پایان گفت: در سند اشتغال استان ایجاد ۴۷ هزار و ۳۰۸ فرصت شغلی پیش‌بینی شده که تاکنون ۴۰ درصد آن محقق شده است.

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری استان کرمانشاه در فصل بهار امسال، ۱۳.۸ درصد اعلام شده که نسبت به بهار سال قبل یک درصد کاهش نشان می دهد.

در فصل بهار ۹۹ ، کرمانشاه پس از استان های لرستان و چهارمحال و بختیاری رده سوم بیکاری را به خود اختصاص داده است. 

برچسب‌ها اشتغال زایی کرمانشاه نرخ اشتغال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی کرمانشاه نرخ اشتغال اشتغال زایی کرمانشاه نرخ اشتغال فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی