Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی یک خانواده ۱۰ نفره فلسطینی را مجبور به تخریب منزلشان در قدس اشغالی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه القدس‌العربی، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک فلسطینی را به همراه پسرش در قدس اشغالی مجبور کردند که به بهانه ساخت و ساز بدون مجوز خانه‌ خود را خراب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز اطلاعات «وادی حلوه» گزارش داد که شهرداری رژیم اشغالگر در قدس «محمد ابو ترکی» و پسرش را در منطقه «جبل المکبر» در جنوب قدس مجبور به تخریب منزلشان کرده است.

این مرکز اشاره کرد که این خانه از سال 2013 وجود داشته و از آن زمان شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس همواره تخلفات سنگینی بر آن اعمال می کرده است. همچنین در این خانه 10 فلسطینی از جمله 3 کودک زندگی می‌کردند.

حماس: قدس خط قرمز مقاومت است/ حتی از یک وجب از خاک فلسطین چشم‌پوشی نخواهیم کردگوگل و اپل «فلسطین» را از نقشه‌های خود حذف کردند!

فلسطینیان در قدس اشغالی همواره مجبورند در صورتی که مقامات رژیم اشغالگر دستور تخریب منازلشان را صادر کنند٬ این کار را انجام بدهند؛ زیرا در صورت اقدام صهیونیست‌ها برای تخریب خانه‌های فلسطینیان هزینه بیشتری بر صاحبان این منازل تحمیل می‌شود.

طبق اطلاعات مراکز حقوقی فلسطینیان در قدس اشغالی برای اخذ مجوز ساخت و ساز با مشکلات زیادی مواجه هستند و برای هر آپارتمان باید مبالغ زیادی بپردازند.

طبق گزارش مرکز اطلاعات ملی فلسطین شمار منازل تخریب شده فلسطینیان از زمان اشغالگری صهیونیست‌ها در قدس از سال 1967 به بیش از 1900 منزل می‌رسد.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رژیم صهیونیستی (اسرائیل) فلسطین بیشتر بخوانید... حماس: قدس خط قرمز مقاومت است/ حتی از یک وجب از خاک فلسطین چشم‌پوشی نخواهیم کرد گوگل و اپل «فلسطین» را از نقشه‌های خود حذف کردند!

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین اسرائیل فلسطین قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد

بر اساس برآورد‌های برنامه توسعه سازمان ملل، بازسازی واحد‌های مسکونی ویران شده غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد.

به گزارش ان‌بی‌سی، در بهترین حالتی که برای این نوار محاصره شده در نظر گرفته شده است، اگر جنگ غزه امروز هم متوقف شود و ۵ برابر گذشته مصالح ساختمانی وارد این منطقه شود، بازسازی تمام خانه‌های تخریب شده در بمباران و حملات زمینی رژیم صهیونیستی تا سال ۲۰۴۰ طول می‌کشد.

آخیم اشتاینر، مدیر برنامه توسعه سازمان ملل گفت: «هر روز بیشتری که این جنگ ادامه می‌یابد، هزینه‌های هنگفت و پیچیده‌ای را برای ساکنین آن و همه فلسطینی‌ها به همراه دارد».

 وی در ادامه گفت: «سطوح بی‌سابقه تلفات انسانی، تخریب سرمایه و افزایش شدید فقر سبب بحران توسعه می‌شود که نسل‌های آینده را به خطر خواهد انداخت». 

بر اساس گزارش جدید برنامه توسعه سازمان ملل، اگر جنگ ۹ ماه طول بکشد، فقر از ۳۸.۸ درصد که در پایان سال ۲۰۲۳ گزارش شده، به ۶۰.۷ درصد افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر، بر اساس این گزارش، حداقل ۳۷۰ هزار واحد مسکونی در غزه آسیب دیده که ۷۹ هزار واحد آن «به طور کامل» تخریب شده است.

گفتنی است، نزدیک ۷ ماه بمباران مداوم غزه از خانه مردم انبوهی از سیمان و خاکستر را بر جای گذاشته است. گفته می‌شود پس از اتمام جنگ، بیش از یک میلیون نفر از جمعیت غزه خانه‌ای ندارند تا به آن بازگردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • یک مقام سازمان ملل مدت زمان لازم برای تخلیه فلسطینیان از رفح را فاش کرد
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح