Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پیامی در صفحه مجازی خود در اینستاگرام از ابتلای خود و تعدادی از پرسنل این سازمان به کرونا خبر داد.

صدرالدین علیپور در پیام خود نوشته است: «از ابتدای اسفند سال گذشته و شروع شیوع کرونا مردانه با همکاران پرتلاش در صف و ستاد تلاش کردیم بدون یک روز تعطیلی، تا باری بر زمین نماند و مسئولیت خطیر پاکیزگی و نظافت و حفظ محیط زیست شهر در چنین شرایطی مختل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه پسماندهای خانگی و پزشکی و ضدعفونی معابر و اماکن شبانه روزی تلاش کردیم که امیدواریم کمترین سهم مان باشد در مقابل مردم عزیزمان ان هم در شرایط سخت این روزها. از هفته گذشته همراه با تعدادی از همکاران علائم مشکوکی از ابتلا بیماری را تجربه و بلافاصله با تست‌های انجام شده تعدادی از همکاران و خودم مبتلا به بیماری کووید ۱۹ شدیم و براساس توصیه پزشک ۱۰ روز دیگر باید در قرنطینه بمانیم البته کارها و تلاش‌ها کماکان توسط همکاران پرتلاشم ادامه خواهد داشت و به زودی با دعای خیر شما برخواهیم گشت و پرتلاش‌تر ادامه خواهیم داد. »

۴۷۲۳۱ کد خبر 1411717

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران ویروس کرونا شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با کاشت ۸۵ هزار پیاز لاله در ضلع شمالی بوستان ملت و برگزاری جشنواره لاله دربیش از هزار مترمربع مساحت این فضا با استقبال و بازدید حداکثری زائران و مجاوران در مشهد روبه رو شد.

حسین مختاری افزود: ۱۵ هزار پیاز لاله  هم در باغ گل‌ها کاشته شد و این فضا نیز با استقبال گسترده‌ای روبه رو شد.

وی گفت: با توجه به استقبال از این جشنواره در نظر است در سال‌های آتی این جشنواره با توسعه و اقدامات بیشتری انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با هدف ارتقاء هر چه بیشتر جشنواره‌های لاله مشهد از سه باغ گل‌های لاله در تهران و جشنواره‌های  آسارا،   چمران و باغ ایرانی در ونک بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان