Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین روحانی سرمربی تیم ملی کاراته روسیه در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره اظهارات اخیر حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس درباره اختصاص فضای بیشتر سالن شماره ۹ کمیته ملی المپیک به بوکسور‌های ملی پوش، اظهار داشت: من  دقیقا نمی‌دانم حسین ثوری چگونه به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده است؟ چندین بار مصاحبه‌های ثوری را دیده ام و طرز صحبت کردن او در شأن یک مدیر ورزشی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون بوکس نمی‌تواند ادعای مالیکت نسبت به سالن شماره ۹ داشته باشد چرا که  مسئولان ورزشی درباره مشترک شدن این سالن تصمیم گرفته اند.

ثوری با سواد صفر ورزشی رئیس فدراسیون بوکس شده است

او ادامه داد: به نظر من ثوری سواد ورزشی ندارد و حالا به عنوان رئیس فدراسیون بوکس فعالیت می‌کند. او هیچ اطلاعی از سایر رشته‌های ورزشی ندارد و درباره جامعه بزرگ کاراته اظهار نظر می‌کند. یک میلیون کاراته کا و تعداد بالایی قهرمان داریم که در قبال حرف‌های ثوری روزه سکوت گرفته  و از حق کاراته دفاع نکرده اند و انگار حاشیه درون خانوادگی را به جای اینکه برابر ثوری بایستند ترجیح می‌دهند. ثوری رسما به رشته ورزشی ما توهین کرد و اهالی کاراته فقط نظاره گر تصمیم گیری  او هستند.  

ثوری به جای اظهار نظر درباره کاراته تمرکز خود را روی بوکس بگذارد

مربی سابق تیم ملی کاراته کشورمان اظهار کرد:کمیته ملی المپیک به دلیل نتایج خوبی که کاراته طی سال‌های اخیر به دست آورده، سالن شماره ۹ را به این رشته اختصاص داده است. ثوری باید از تصمیم کمیته ملی المپیک تبعیت کند. رئیس فدراسیون بوکس نباید درباره رشته کاراته اظهار نظر کند و باید تمرکز خود را روی مدیریت رشته بوکس بگذارد. او گفته است که یک کاراته کا در سال ۱۳ بار قهرمان جهان می‌شود. مشخص است که او اشرافی روی هیچ ورزشی ندارد. به عنوان مثال پولادگر به عنوان یک مدیر دانا درباره سایر رشته‌ها اظهار نظر می‌کند، اما ثوری به طور توهین آمیز درباره قهرمانان رشته کاراته اظهار نظر کرده است. اگر قرار باشد کسی درباره موضوعی اظهار نظر کند باید اطلاعات میدانی هم داشته باشد.

فدراسیون کاراته جواب اهانت‌های رئیس فدراسیون بوکس را بدهد

روحانی بیان کرد: نتایج بوکس و کاراته کاملا مشخص است. بوکس تا به حال هیچ مدال جهانی نداشته است. من آدرس سایت فدراسیون جهانی کاراته را به ثوری می‌دهم تا با مراجعه به این سایت اطلاعات خود را درباره برگزاری مسابقات کاراته بالا ببرد و پس از آن اظهار نظر کند. رقابت‌های جهانی در کاراته هر ۲ سال یکبار برگزار می‌شود. به نظر من باید فدراسیون کاراته جواب بی احترامی فدراسیون بوکس را بدهد.

بيشتر بخوانيد

اختلاف بین بوکس و کاراته ساخته ذهن شما است!

انتهاي پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته فدراسیون بوکس کمیته ملی المپیک رئیس فدراسیون بوکس اظهار نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ضیغمی؛ رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، اظهار کرد: ۱۰۳ کشور برای حضور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

ضیغمی در پاسخ به سوالی در ارتباط با ورود هیئت تجاری از کشور کره شمالی به ایران برای بازدید از این نمایشگاه گفت: این کشور نیز مانند سایر کشور‌ها برای بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی به ایران آمده است.

وی اظهار کرد: کشور‌های دیگری که با ایران در حوزه‌های نفت همکاری می‌کنند، ظرفیت‌های دیگر ایران را نمی‌دانند و حتی بسیاری از کشور‌های دوست و همسایه نیز به ظرفیت‌های صادراتی ایران آگاه نیستند که امیدواریم این نمایشگاه زمینه را برای شناخت ظرفیت‌های صادراتی ایران در بخش‌های دیگری به غیر پتروشیمی، نفت و فولاد بشناساند.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در پاسخ به سوالی در خصوص چگونگی نقل و انتقال پول با دیگر کشور‌ها گفت: در روش‌های پولی و بانکی و شبه سوئیفت اتفاقات خوبی روی داده است و با نزدیک به ۱۰ کشور تعاملات مستقیم مالی و از طریق ارز‌های ملی انجام می‌دهیم، اما به دلیل محرمانگی درباره آن‌ها تبلیغات نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • راه مبارزه با روانشناس‌نماها ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه است