Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد داوید لوئیز در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، ریو فردیناند افسانه ای را به تعریف و تمجید واداشت. 

طرفداری - شب گذشته دو تیم آرسنال-منچسترسیتی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر 0 توپچی ها همراه بود. عملکرد بسیار خوب داوید لوئیز در این دیدار اما، سبب شد تا ریو فردیناند پس از بازی، به تمجید از او بپردازد و نمایش مدافع برزیلی را فوق العاده بنامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش گل، داوید لوئیز در بازی دیشب، 11 بار دفع توپ داشت و به همراه شکودران موستافی و کیرون تیرنی، اجازه نداد تا شاگردان پپ گواردیولا، دروازه تیمش را باز کنند. ریو فردیناند، مدافع سابق شیاطین سرخ اما، پس از دیدار دیشب، به تمجید از عملکرد مدافع 34 ساله آرسنال پرداخت و گفت: 

داوید لوئیز نمایش فوق العاده ای داشت. در هر ارسالی که روی دروازه آرسنال صورت می گرفت، او در نهایت با سر یا بدن خود در مسیر توپ قرار می گرفت و خطر را دفع می کرد. از نظر دفاعی او حتی یک اشتباه نیز مرتکب نشد. داوید لوئیز در چلسی و زیر نظر آنتونیو کونته، تجربه حضور در دفاع سه نفره را دارد و به نظر می رسد در ترکیب سه دفاعی، مدافع مطمئن تری است. در دفاع 3 نفره، شما دو مدافع مرکزی دیگر نیز در کنار خود دارید که فضاهای خالی بین شما را پر می کنند. بنابراین او با این ترکیب عملکرد بهتری داشت اما این موضوع باعث نمی شود که ارزش بازی فوق العاده او کم شود. او در مقابل منچسترسیتی، فوق العاده ظاهر شد. 

فردیناند در ادامه گفت: 

داوید لوئیز همواره در فصول گذشته، مورد انتقاد قرار گرفته و البته بسیاری از انتقادهای وارد شده نیز، درست بوده است. او اشتباهات زیادی مرتکب شده است اما فکر می کنم امروز همه به او کمک کردند. سه بازیکن خط دفاع آرسنال در بازی امشب، به خوبی ارتباط ها را قطع کردند و با امنیت و ثبات کامل بازی کردند. به طور کلی آرسنال در مقابل منچسترسیتی از لحاظ دفاعی مستحکم و در ضد حمله ها زهردار عمل کرد. حمله های آرسنال بوی گل می داد و وقتی که تیم حمله می کرد پیش خود فکر می کردی که هر لحطه احتمال گلزنی وجود دارد و آن ها به همین ترتیب نیز، دو گل بسیار خوب به ثمر رساندند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داوید لوئیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد

شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی خارج از خانه برابر حریف پایین جدولی به رقابت شانه‌ به شانه خود با توپچی‌ها در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، منچسترسیتی، تیم دوم جدول رده‌بندی و مدافع عنوان قهرمانی میهمان ناتینگهام فارست رده هفدهمی بود و میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

سیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه 32 پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه 71 کار حریف را یکسره کرد.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

این گل‌ها به تیم تحت هدایت پپ گواردیولا اجازه داد بیست‌و‌چهارمین پیروزی‌اش را در این فصل از لیگ جزیره جشن بگیرد و با 79 امتیاز به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگردد آن هم با یک بازی کمتر نسبت به توپچی‌ها. به این ترتیب، سیتی هنوز به صورت بالقوه این شانس را دارد که صدر جدول را از آرسنال پس بگیرد و سرنوشت قهرمانی را در دستان خودش نگه دارد. سیتی در عین حال فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، لیورپول رده سومی به 4 امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد