Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قلعه‌نویی در سال‌های اخیر در هر تیمی کار کرده با ناکامی همراه بوده و به زودی جایش را به یک خارجی خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امیر قلعه‌نویی به همراه فرهاد مجیدی و مالکان و مربیان تراکتور و شهر خودرو از جمله مخالفان اعلام قهرمانی پرسپولیس در تعطیلات مسابقات لیگ به خاطر شیوع ویروس کرونا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها اعتقاد داشتند فاصله 10 امتیازی پرسپولیس با صدر جدول قابل جبران است و انصاف نیست در صورت تعطیلی لیگ که اتفاقا به آن اصرار داشتند، صدرنشین به عنوان قهرمان معرفی شود.

لیگ به هر شکلی که بود استارت خورد و مربیانی چون قلعه‌نویی و مجیدی با نتایجی که به همراه تیم‌شان کسب کردند، نشان دادند چند مرده حلاجند. سهم تیم‌های سپاهان و استقلال از 4 بازی انجام شده بعد از تعطیلات هر یک 5 امتیاز بود در حالی که پرسپولیس 12 امتیاز ممکن را از این تعداد مسابقه بدست آورد.

در این راه استقلالی‌ها ویروس کرونا را عامل عدم نتیجه‌گیری تیم‌شان را اعلام کردند اما در آنسو سرمربی سپاهان نتوانست توجیه مناسبی برای عدم نتیجه‌گیری تیمش پیدا کند. کوچکترین موردی هم در داوری بازی‌های پرسپولیس دیده نشده که امیر قلعه‌نویی بخواهد بردهای این تیم را مهندسی شده بداند.

در حقیقت نتایجی که سپاهان در هفته‌های اخیر کسب کرد کاملا مهندسی شده بود و مهندس آن هم فردی نبود جز خود امیرخان ملقب به ژنرال. شاید بهتر باشد قلعه‌نویی را ژنرال بازنشسته بدانیم از این جهت که سالهاست قهرمانی بدست نیاورده (8 سال) و به هر تیمی که رفته قراردادش تمدید نشده است. 

قلعه‌نویی در سال‌های اخیر به ترتیب در استقلال، تراکتور، ذوب‌آهن و سپاهان با وجود بودجه قابل توجه‌ای که در اختیارش قرار داده شد فقط توانسته نهایتا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان برای تیمش به ارمغان بیاورد. مخصوصا در دو فصل اخیر که سپاهان ریخت‌وپاش‌های زیادی داشت اما همچنان در حسرت کسب یک جام مانده است. 

بدون تردید اگر بازی‌های اخیر سپاهان در حضور تماشاگران برگزار می‌شود، شعار «حیا کن، رها کن» برای سرمربی این تیم سر داده می‌شد. اتفاقی که در تهران (آخرین روز‌های حضور قلعه‌نویی در استقلال)  و تبریز هم برای این مربی رخ داد. اینکه حالا فدراسیون فوتبال براساس کدام کارنامه قصد داشت هدایت تیم ملی را به قلعه‌نویی بسپارد، عجیب است. شاید بهتر باشد خدا را شکر کنیم که این اتفاق رخ نداد و الان باید به دراگان اسکوچیچ راضی باشیم!

از اصفهان خبر می‌رسد که جانشین امیر قلعه‌نویی تا حدی مشخص شده است. مدیران این باشگاه به محرم نویدکیا پیشنهاد سرمربیگری داده‌اند اما او باهوش‌تر از این است که در اولین قدم در کسوت مربیگری سرمربی تیم پرطرفدار اصفهانی شود. به خاطر همین پیشنهاد داده یک سرمربی خوب خارجی بالای سر سپاهان باشد و خودش به عنوان سرمربی کار کند. اتفاقی که به نظر می‌رسد به زودی در سپاهان رخ خواهد داد.

قلعه‌نویی هم اگر می‌خواهد فصل بعد بدون تیم نباشد باید برای سپاهان از لیگ برتر سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد. 

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس سپاهان امیر قلعه نویی امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو