Web Analytics Made Easy - Statcounter

تغییرات فرایند کارنامه سلامت جسم و مشکلات مربوط به استقرار پایگاه اورژانس در سطح دانشگاه‌ها در جلسه آنلاین دبیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها بررسی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، اولین جلسه آنلاین دبیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها با موضوع بررسی برنامه‌های پیش بینی شده برای مراکز بهداشت و درمان در نیمسال تحصیلی جدید در سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه پیرامون مسائل مختلف مراکز بهداشت و درمان با محوریت پیشگیری از شیوع کووید ۱۹در دانشگاه‌ها بحث و تبادل نظر شد. از دیگر مباحث در این جلسه می‌توان به ارائه برنامه‌های پیشنهادی برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ در خصوص شعار مراکز بهداشتی دانشجویی تحت عنوان «ارتقای سواد» HSE اشاره کرد.

همچنین درخصوص درخواست تغییرات فرایند کارنامه سلامت جسم و گزارش عملکرد سامانه سجاد و مشکلات مربوط به استقرار پایگاه اورژانس در سطح دانشگاه‌ها تبادل نظر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارنامه سلامت دانشجویان سازمان امور دانشجویان جلسه آنلاین استقرار اورژانس مراکز بهداشت و درمان دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا طحانی شامگاه پنجشنبه در اولین جشنواره تجلیل از خیرین حوزه بهداشت و درمان و چهارمین مجمع سلامت شهرستان خوروبیابانک اظهار کرد: خیران، پیشگامان اصلی در رفع نیازهای بهداشت و درمان و ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان محسوب می‌شوند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با قدردانی از خیران سلامت، ادامه داد: بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع نیازهای بهداشت و درمان شهرستان علاوه بر رضای الهی و تأثیرات فراوان، موجب اعتلای معنوی و ارتقای روح همبستگی و سرمایه اجتماعی خواهد شد.

در ادامه امیر حسین محبی نیز گفت: بسیاری از طرح‌های حوزه سلامت شهرستان با مشارکت خوب دولت و کمک خیران پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوروبیابانک افزود: استفاده از ظرفیت مجمع خیرین سلامت و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه سلامت بسیار مهم است و این مجموعه‌ها ظرفیت بالقوه‌ای برای شهرستان هستند.

کد خبر 6088884

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت