Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به در پیش گرفتن رویکرد همگانی کردن رشته‌های مختلف ورزشی در استان، گفت: از اواخر سال گذشته برنامه ریزی‌هایی را در ورزش استان انجام دادیم که براساس آن امسال روی همگانی کردن رشته‌های مختلف ورزشی تاکید داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: هرچند شیوع بیماری کرونا اجرای این برنامه را با موانع و مشکلاتی مواجه کرد، اما ظرف یکی دو ماه اخیر با توجه به تاکیدات وزیر ورزش دستور العمل‌هایی را به همه هیات‌های ورزشی استان ابلاغ کرده‌ایم که برای همگانی کردن رشته‌های زیرمجموعه خود برنامه ریزی داشته باشند.

معاون ورزش و جوانان استان درخصوص اهداف این رویکرد هم گفت: توسعه ورزش و تاثیر آن بر سلامت مردم جامعه، افزایش کمی مخاطبین رشته‌ها و شناسایی استعداد‌های برتر در هر رشته و پرورش آن‌ها در حوزه ورزش قهرمانی از جمله مهمترین اهدافی است که در این رویکرد در پیش گرفته‌ایم.

عزیزی در ادامه به تشریح مهمترین راهکار‌های همگانی کردن رشته‌های ورزشی در استان هم پرداخت و افزود: یکی از راهکار‌های اساسی برای همگانی کردن ورزش استفاده از ظرفیت برخی نهاد‌ها و دستگاه‌ها مانند آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها است که مخاطبین زیادی دارند.

او بیان کرد: هرچند درحال حاضر تعامل بین این دستگاه‌ها با ورزش استان مطلوب است، اما از همه هیات‌ها خواسته‌ایم تا با انعقاد تفاهم نامه‌هایی بتوانند در این حوزه بیشتر تمرکز کنند.

عزیزی افزود: همچنین به همه همه هیات‌ها گفته‌ایم، تا در حوزه شهرستان‌ها فعالیت خود را گسترش دهند و هیات‌های شهرستانی را فعال و مخاطبین بیشتری از شهرستان‌ها جذب کنند.

او در خصوص عملکرد هیات‌های ورزشی در همگانی کردن رشته هایشان هم گفت: برخی از رشته‌ها مانند فوتبال به دلیل طیف گسترده‌ای از علاقمندان و مخاطبین، در بخش همگانی شدن وضعیت خوبی دارند، اما در برخی رشته‌ها هم به دلیل گران بودن تجهیزات مخاطبین چندانی دارند و چندان روی بعد همگانی شدن آن‌ها کار نشده است.

او بیان کرد: با این حال، از ابتدای دهه ۹۰ تاکنون وضعیت توسعه ورزش در استان کرمانشاه روندی رو به رشد و مطلوب داشته که سال ۱۳۹۷ به اوج آن رسیدیم، اما در سال ۱۳۹۸ به دلیل شیوع بیماری کرونا در اواخر این سال، این روند افزایشی پیدا نکرد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان آموزش و پرورش فوتبال همگانی کردن رشته هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جمع زیادی از مردم شهر یاسوج در آخرین روز هفته سلامت که باشعار سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده بود مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج را پیاده روی کردند.
در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان این مراسم با گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را فرصت مغتنمی برای یادآوری نعمت سلامتی برشمرد و گفت: مراقبت از سلامتی، قدردانی از این نعمت بزرگ خدادادی است که همواره باید مدنظر قرار دهیم. 
جاودان سیرت با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از پایه های اصلی سبک زندگی سالم است و باید به روش های مختلف این فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها که با هدف تقویت سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده در تحقق رسالت حرفه‌ای و خانوادگی خود نیز موفق باشیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی