Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:50:20 GMT

۱۶۰ نفر در گروه‎های جهادی قشم ثبت نام کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۹۰۵۳

۱۶۰ نفر در گروه‎های جهادی قشم ثبت نام کردند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم روز  یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح از ماه گذشته آغاز شده و برای ثبت نام هیچگونه محدودیت سنی وجود ندارد.

حجت الاسلام عظیم سقایی‎نژاد از افزود: در این طرح دو رویکرد مطالبه‌گری تخصصی و دعوت به خیر آغاز دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح در عرصه‌های آموزشی، اجتماعی، اداری، اقتصادی، بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت، تفریحات سالم، مسایل حقوقی و فرهنگی دارای گروه‌های تخصصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم تصریح کرد: گروه‎های مذهبی، کارگری، گردشگری، مبارزه با مفاسد، محیط زیست، مسوولان، مهندسان ،هنر و رسانه نیز از دیگر حوزهه‌های طرح مذکور است.

وی افزود: این ستاد در راستای حمایت قانونی و حقوقی از گروه‌های جهادی در قالب گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر نهادینه شدن فرهنگ مطالبه‌گری در بین مردم را دنبال می‌کند.

حجت الاسلام سقایی نژاد با اشاره به تشکیل شوراهای امر به معروف  نهی از منکر در روستاها ادامه داد: مردم می‌توانند مشکلات خود را از طریق این شوراها به ستاد اعلام کنند.

وی در پایان با دعوت از همه اقشار به ویژه جوانان برای ثبت نام در طرح گروه‎های جهادی اظهار کرد:  علاقمندان می‌توانند با مراجعه به ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم واقع سه راه مخابرات، نرسیده به میدان ساعت، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

برچسب‌ها امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان قشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان قشم امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان قشم امر به معروف و نهی از منکر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی