Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:32:50 GMT

با همه بی‌مهری‌ها پای تیم مردم مشهد می‌ایستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۹۱۱۷

با همه بی‌مهری‌ها پای تیم مردم مشهد می‌ایستیم

ایسنا/خراسان رضوی انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی حراسان رضوی در واکنش به صحبت‌های مالک باشگاه شهرخودرو در روز معارفه سهراب بختیاری‌زاده بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان، این انجمن بیانیه‌ای در خصوص اتفاقات رخ داده در تمرین تیم شهرخودرو، در روز معارفه سهراب بختیاری‌زاده به شرح زیر منتشر کرد:

 برای حمایت از نماینده استان در آستانه بازی مهم این تیم در لیگ برتر بر خود لازم دانستیم تا مقابل مواضع تند مالک باشگاه شهر خودرو سکوت کند تا باعث بر هم خوردن آرامش کادرفنی و بازیکنان نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این حال انجمن دفاع و حمایت از اعضای خود یعنی خبرنگاران و عکاسان شریف را وظیفه خود میداند، کما اینکه حق شهروندی مردم نجیب مشهد را نیز وظیفه ذاتی و اصلی هر خبرنگار و عکاسی می داند که از جانب مردم ماموریت دارد تمام اتفاقات را برای اصلاح امور رصد کند.

انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی با بیان اینکه مردم شریف مشهد جز پابوسی ولی نعمت شان، امام مهربانی‌ها، سر مقابل هیچ احدی خم نکرده‌اند یادآور می‌شود که امتیاز باشگاه شهر خودرو متعلق به استان بزرگ خراسان رضوی است و منت هیچ مالک و مستاجری بر سر مردم خطه خورشید بابت حضور این تیم در لیگ برتر و آسیا نیست.

نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان هم به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه حق نقد و بررسی شرایط تیم را در هر شرایطی برای خود قائل هستند و بی احترامی به خود را حین انجام وظیفه از سوی هر فردی، بی‌احترامی به مردم و افکار عمومی دانسته و آن را محکوم می‌کند.

مالک محترم باشگاه بداند رسانه‌های خراسان رضوی اعم از خبرنگار و عکاس برای موفقیت تیمی که متعلق به مردم استان خراسان رضوی است می‌جنگند، ایشان باید پاسخگوی بی‌حرمتی به مردم و اهالی رسانه باشد.

نباید از یاد برد این تیم در کنار حضور مجموعه شهر خودرو با مساعدت‌های استانداری، تربیت بدنی آستان قدس رضوی، هیات فوتبال، شهرداری و حمایت‌های هواداران و رسانه‌های استانی در روزهای سخت موفق به صعود به آسیا شد.

در پایان تاکید می‌کنیم در روزهای پایانی و حساس لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا، با همه بی‌مهری‌هایی که اخیرا از سوی مالک غیر بومی باشگاه انجام شده، در کنار هم برای سربلندی تیم خراسان بزرگ جلوی بدخواهان می‌ایستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی خبرنگاران و عکاسان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد

سرهنگ هادی امیدوار گفت: این تصادف صبح امروز در بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا اول خیابان مسلم رخ داد.

وی افزود: در این حادثه خودرو پژو پارس از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با آیلند میانی با پاکبان برخورد کرد.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طبق بررسی اولیه، راننده، مقصر حادثه است اما علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات