Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-09@17:04:40 GMT

جریمه ۲۶ میلیارد دلاری در انتظار اپل

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۹۱۶۷

کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا تحقیقاتی درباره دستیارهای صوتی اپل، آمازون و گوگل آغاز کرده است. در صورت اثبات نقض قوانین، شرکت اپل با جریمه ۲۶ میلیارد دلاری روبرو خواهد بود. ناطقان:  به نقل از گیزموچاینا، در اوایل هفته گذشته دادگاهی در اتحادیه اروپا در خصوص پرداخت ۱۳.۹ میلیارد دلار مالیات اپل به دولت ایرلند، به نفع این شرکت فناوری رای داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما اکنون به نظر می‌رسد اپل هنوز با چالش‌هایی در این اتحادیه روبرو است و احتمالاً به دلیل تحقیقات درباره دستیار صوتی خود مجبور شود ۲۶ میلیارد دلار غرامت پرداخت کند.

مارگرت وستاگر رییس کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا که تحقیقات درباره پرونده مالیات‌های پرداخت نشده اپل به دولت ایرلند را انجام داده بود، اکنون مشغول بررسی اطلاعات ۴۰۰ شرکت است تا هرگونه اختلال و اشتباهی درخصوص دستیارهای صوتی از جمله سیری، گوگل اسیستنت و آلکسا (متعلق به آمازون) را بررسی کند. در صورت رصد هرگونه مشکلی در این دستیارهای صوتی، شرکت‌های توسعه دهنده آنها با اتهامات آنتی تراست (ضد انحصار) روبرو می‌شوند.

در گذشته چنین تحقیقاتی در حوزه آنتی تراست به وضع جریمه‌های چند میلیارد دلاری در صنایع مختلف از جمله انرژی، امور مالی و حتی داروسازی منجر شده است.

به بیان دیگر اتحادیه اروپا سعی دارد با دسترسی به اطلاعات ۴۰۰ شرکت، به شرکت‌های بزرگ فناوری مانند اپل، آمازون و گوگل نشان دهد آنها تحت نظر هستند.

شرکت‌هایی که قوانین مربوط به رقابت در حوزه دستیارهای صوتی را نقض کنند با جریمه‌ای معادل ۱۰ درصد درآمد جهانی شان روبرو می‌شوند.

با توجه به درآمد ۲۶۰ میلیارد دلاری اپل در سال گذشته، این شرکت احتمالاً با جریمه‌ای ۲۶ میلیون دلاری روبرو خواهد شد.

تحقیقات اتحادیه اروپا از دستیارهای صوتی با توجه به انبوه اطلاعات مربوط به اینترنت اشیا و عرضه کالاهای هوشمند به بازار انجام می‌شود.
منبع: مهر برچسب ها: جریمه ، ناطقان ، اپل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جریمه ناطقان اپل دستیارهای صوتی اتحادیه اروپا میلیارد دلاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن رئال مادرید، چشم انتظار ششمین جام نقره‌ای رنگ لیگ قهرمانان اروپا / عکس

پس از 58 سال، بازهم بازیکنانی از رئال مادرید در انتظار رکوردشکنی در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

طرفداری | چهار ستاره باشگاه رئال مادرید این فرصت را دارند تا به رکورد خیره‌کننده خنتو، اسطوره رئال مادرید برسند.

پاکو خنتو، اسطوره رئال مادرید در دو دهه 50 و 60 میلادی به همراه رئال مادرید به شش قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا رسیده و از این نظر رکورددار این تورنمنت از نظر قهرمانی به شمار می‌آید. هر شش جام نقره‌ای رنگ خنتو در رئال مادرید به دست آمده است و رکورد او حالا می‌تواند در این فصل توسط چهار بازیکن لوس بلانکوس مورد تهدید جدی قرار بگیرد.

ناچو، لوکا مودریچ، دنی کارواخال و تونی کروس، چهار بازیکنی هستند که در سوابق خود 5 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را می‌بینند. به جز تونی کروس که یک قهرمانی با بایرن مونیخ و 4 قهرمانی با رئال مادرید بدست آورده سه بازیکن دیگر تمام قهرمانی‌های خود در لیگ قهرمانان را به همراه این باشگاه پرافتخار اسپانیایی کسب کرده‌اند.

پاکو خنتو اسطوره رئال مادرید در فصل‌های 56-1955، 57-1956، 58-1957، 59-1958، 60-1959 و 66-1965 موفق به فتح جام باشگاه‌های جهان شده است و حالا پس از 58 سال، چهار ستاره رئال مادرید می‌توانند به رکورد خارق‌العاده و استثنایی او در دنیای فوتبال یعنی فتح 6 جام این تورنمنت بزرگ برسند. شش جام لیگ قهرمانان برای بسیاری از تیم‌های باشگاهی سرشناس اروپایی نیز مثل یک رویا می‌ماند و حالا کروس، کارواخال، مودریچ و ناچو می‌توانند با پیروزی در فینال ومبلی برابر دورتموند به آن دست یابند.

ناچو، لوکا مودریچ، دنی کارواخال و تونی کروس، 5 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه خود دارند دنی کارواخال و نشان دادن عدد 5 که معنای آن 5 قهرمانی در UCL است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن رئال مادرید، چشم انتظار ششمین جام نقره‌ای رنگ لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • (اینفوگرافیک) با ارزش‌ترین شرکت‌ها در اقتصاد‌های بزرگ اتحادیه اروپا
  • دستگاه داده سنجی اطلاعات آب بر پایه فناوری تیکه نگاری صوتی رونمایی شد
  • جمع‌آوری واکسن آسترازنکا از بازار/ عارضه لخته خون ثابت شد
  • جمع‌آوری واکسن معروف از بازار
  • جمع‌آوری واکسن معروف از بازار/ عارضه لخته خون ثابت شد
  • واکسن معروف از بازار جهانی جمع شد
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • واکنش اتحادیه اروپا به حمله اسرائیل علیه رفح
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط