Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ جعفر حسن پور، رئیس جمعیت هلال احمر طبس بیان کرد: ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه روز گذشته با اعلام گزارشی مبنی بر غرق شدگی، تیم چهار نفره امداو و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: بعد از تلاش دو ساعته  نیروهای امدادی، بدن بی جان جوان ۲۶ ساله پیدا شد اما متاسفلانه تلاش نیروهای هلال احمر، اورژانس و بیمارستان در احیای قلبی و ریوی موثر نبود و حادثه دیده جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر طبس بیان کرد: این جوان حادثه دیده که اصالتا طبسی بوده، از مشهد برای طبیعت گردی به همراه خانواده به کال جنی سفر کرده بودند.

حسن پور شنا در منطقه ممنوعه و گیر افتادن در گل و لای را عامل مرگ جوان ۲۶ ساله دانست و گفت: از شهروندان خواستاریم از شنا در استخرهای کشاورزی، سدها و مناطق ممنوع جدا پرهیز کنند.

وی بیان کرد: همچنین از شهروندان خواستاریم قبل از سفر به مناطق مختلف کویر، نسبت به شرایط جغرافیایی منطقه اطلاعات کافی را کسب کنند.

کد خبر 4977452

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی طبس عملیات امداد و نجات ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند ایلام سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، سیدعلی حجتی اظهار کرد: طرح یاس بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگر امدادی در بین مددجویان (دختران ۳۰ تا ۴۰ سال مجرد) زیر حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.
استان اردبیل از جمله ۱۰ استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می‌رود و هر از گاهی بروز حادثه‌هایی مانند زمین لرزه، رانش زمین، سیل، خشکسالی، صاعقه، طوفان، سرمازدگی، برف سنگین، سرما و یخبندان شدید خسارت و تلفاتی برجای می‌گذارد.
این استان ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان