Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه معدن برای سرمایه‌گذاران گفت: در صورتی که اداره منابع طبیعی و محیط زیست برای رفع مشکلات فعالان حوزه معادن همکاری نکنند، این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد. - اخبار استانها -

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان در زمینه مشکلات و معضلات موجود در حوزه معادن استان، اظهار داشت: بخشی از این مشکلات در سطح کشور مطرح بوده و فقط به استان زنجان اختصاص ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بخشی از مسائل پیش روی حوزه معدن در استان نسبت به سایر استان‌ها بیشتر بوده و این در حالی است که متولیان امر می‌توانند با استفاده از بندها و تبصره‌های مختلف این مشکلات را رفع کنند، تصریح کرد: متاسفانه کار در حوزه معدن برای بسیاری از فعالان این عرصه سخت شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه معدن، سریع‌ترین جایگزین برای نفت است، افزود: در استان زنجان متاسفانه برخی از دستگاه های اجرایی همچون اداره‌کل منابع طبیعی و سازمان محیط زیست، معدنکاران را اذیت می‌کنند و عمده‌ترین مشکلات فعالان این حوزه با این دو سازمان است.

معدن؛ گنج پنهان|ظرفیت بخش معدن برای جبران 60درصد درآمدهای نفت/ چرا فقط نیم‌درصد اکتشافات به استخراج می‌رسد؟محدودیت‌ در برداشت ذخایر معدنی باعث تاخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی گیلان شده است17 فعال نمونه حوزه صنعت و معدن استان سمنان تجلیل شدند

وی با تاکید بر اینکه هدف ما رفع مشکلات مذکور در حوزه معدن استان زنجان است، ابراز کرد: در صورت عدم همکاری مسئولان، این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

طاهری خاطر نشان ساخت: گسترش زنجیره تولید در حوزه معادن و توجه به فرآورده‌های معدنی از مهم‌ترین اهداف ما بوده و با خام‌فروشی موادمعدنی به شدت مخالف هستیم.

انتهای پیام/ی

R7707/P/S6,59/CT1 بیشتر بخوانید... ۱۷ فعال نمونه حوزه صنعت و معدن استان سمنان تجلیل شدند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوزه معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمدجعفر عظمائی افزود: ۴۹ فقره پروانه بهره‌برداری معدن (بهره‌برداری از معدن جدید) با میزان سرمایه‌گذاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۰۰ نفر در سال گذشته صادر شده که درمقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش ۵۳ درصدی داشته است.

وی گفت: پارسال ۲۹ فقره گواهی کشف معدن با مساحت حدود ۱۶۲ کیلومتر مربع صادر شده است که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳برابر در مساحت افزایش یافته که این موضوع نیز افزایش علاقه مندی برای توسعه فعالیت‌های معدنی در استان را نشان می‌دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به احیا و فعال سازی ۳۰ معدن در سال ۱۴۰۲ افزود: پارسال حدود ۲.۳ همت حقوق دولتی معادن در این استان وصول شد.

دیگر خبرها

  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم