Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از کشف 20 هزار لیتر روغن خوراکی تقلبی به ارزش 20میلیارد ریال در کارگاه غیرمجاز تولید روغن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ "علی سلیمانی" با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار به دست آمده مبنی بر تولید،بسته بندی و فروش روغن تقلبی در شهرستان ملارد و عرضه آن در شهر تهران، ماموران انتظامی بررسی و تحقیق خود در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل این باند را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: با شناسایی محل فعالیت اعضای این باند در شهرستان ملارد و انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی لازم با مقام قضائی یک دستگاه نیسان از متهمان توقیف و 480 گالن روغن زیتون تقلبی توسط ماموران پلیس آگاهی کشف شد.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: در بازرسی از کارگاه متهمان، 3 مخزن10هزار لیتری حاوی روغن های متفرقه و آلات و ادوات بسته بندی و همچنین یک هزار و 200 گالن 4 و 5 لیتری روغن بسته بندی شده با برچسب خارجی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 20 هزار لیتر روغن خوراکی و روغن زیتون تقلبی از کارگاه غیرمجاز آنها خاطر نشان کرد: ارزش ریالی مواد مکشوفه 20میلیارد ریال بوده و در این رابطه 3 متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ملارد تقلبی شهرستان ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه بندی مشاغل می‌شوند

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح فرایند اجرای طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی گفت: امسال ۱۰۵۰ واحد بالای ۵۰ نفر را هدفگذاری کرده‌ایم که طرح طبقه بندی در آن‌ها عملیاتی شود.

علی حسین رعیتی فرد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته طرح تحولی را در وزارتخانه اجرا و مجموعه اقداماتی را پیگیری کردیم برای آنکه عدالت مزدی در کشور عملیاتی شود.

وی افزود: در انتهای سال ۱۴۰۱ آزمون مشاورین طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل را برگزار کردیم و برای نخستین بار انحصار را شکستیم. همه کسانی که در این حوزه تخصص داشتند را به این آزمون دعوت کردیم تا تعداد نفراتی که طراحی و مشاوره طرح طبقه‌بندی را انجام می‌دهند، در کشور گسترش بدهیم که خوشبختانه از این طریق بیش از ۱۶۰ نفر مشاور به مشاورین قبلی ما اضافه شد.

رعیتی فرد ادامه داد: سال گذشته نیز طرح تحولی را در وزارتخانه پیشنهاد دادیم که به موجب آن ۱۰۰۰ واحد بالای ۵۰ نفر کارکن ملزم شدند طرح طبقه بندی مشاغل داشته باشند تا عدالت مزدی رعایت شود. ‌

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر اساس ماده ۴۸ قانون کار، باید واحدهای بالای ۵۰ نفر مشمول طرح طبقه بندی مشاغل شوند؛ به همین منظور امسال اجرای طبقه بندی مشاغل در ۱۰۵۰ واحد را هدفگذاری کردیم.

به گفته وی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در بنگاه‌ها موجب می شود کارگر با تجربه، ماهر و باسابقه با کارگری که تازه وارد و حداقل بگیر است، تفاوت هایی در حقوق و دستمزد داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌شوند
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه بندی مشاغل می‌شوند
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد