Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: کمیسیون اصل نود در دوره جدید طوری رفتار خواهد کرد که مفاسد احساس خطر کنند و قطعا کمیسیون در مبارزه با مفاسد در هر حوزه‌ای کوتاه نخواهد آمد و تا خشکاندن ریشه فساد در هر حوزه به مبارزه ادامه خواهد داد.

نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: کمیسیون اصل نود مجلس یازدهم در این دوره تمام سعی و تلاشش را خواهد کرد تا به تمامی شکایت‌هایی که به این کمیسیون می‌رسد را مورد بررسی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شاید رسیدگی به پرونده‌ها در این دوره از مجلس متفاوت‌تر از سایر دوره‌ها باشد و قطعا هم همین طور خواهد بود. مثلا اگر مشاهده شود پرونده ای به صورت ریشه‌ای و گستره فساد آن بزرگ است قطعا کمیسیون اصل نود ریشه را می خشکاند پس اولویت اول کمیسیون خشکاندن ریشه فساد است.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه قطعا چنین اتفاقی در دوره جدید کمیسیون اصل نود خواهد افتاد، گفت: چنین حرکات عمقی باعث ایجاد یک امیدواری در کل جامعه می‌شود و این اتفاقات باعث می‌شود اعتماد به نظام افزایش یابد.
پژمانفر تصریح کرد: پس در این صورت کمیسیون اصل نود تمام تلاشش خواهد کرد تا یک اولویت بندی در پرونده‌ها داشته باشد و باید دست رو پرونده‌هایی گذاشت که باعث افزایش امید در جامعه شود.
وی تاکید کرد: کمیسیون اصل نود در دوره جدید طوری رفتار خواهد کرد که مفاسد احساس خطر کنند و قطعا کمیسیون در مبارزه با مفاسد در هر حوزه‌ای کوتاه نخواهد آمد و تا خشکاندن ریشه فساد در هر حوزه به مبارزه ادامه خواهد داد.
رئیس کمیسیون اصل نود با بیان اینکه بنده علایق زیادی به حوزه فرهنگ و هنر دارم، بیان داشت: حتماً یکی از اولویت‌های کمیسیون اصل نود در مسائل فرهنگی و هنری است، متاسفانه افرادی هستند که این حوزه را کوچک و خرد نگه داشته اند و باعث شده اند این حوزه ضعیف بماند و نتواند به صورت مستقل بر روی پای خود بایستد.
پژمانفر افزود: اولویت‌های بعدی کمیسیون اصل نود رسیدگی به مسائل مختلف و پرونده‌های مفاسد در هر حوزه است که یکی از این پرونده‌ها فساد در عرصه ورزش هست. مثلا در فوتبال، باشگاهی با هر رقم مبلغی با بازیکن خارجی قرارداد امضا می‌کند، ولی متاسفانه این بازیکن از زمان ورود به کشور همیشه مصدوم بوده و بازی انجام نداده است که مثالی در این مورد هست که می‌گوید هم از توبره می‌خورد هم از آخور.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: در این قضیه اگر مشخص شود که جریان شبکه‌ای پشت پرده وجود دارد و از چنین اتفاقاتی به صورت کلان در حال ارتزاق هستند قطعا برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون به پرونده آقای تاجگردون ورود خواهد کرد؟ بیان داشت: در مورد پرونده آقای تاجگردون اطلاعی ندارم، ولی اگر شکایتی درباره این فرد به کمیسیون اصل نود برسد قطعا کمیسیون به این پرونده ورود خواهد کرد، ولی هنوز چنین شکایتی به کمیسیون نرسیده است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس یازدهم اعتبارنامه تاجگردون کریمی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس قطعا کمیسیون پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است