Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بهره وری و نوآوری یکی از راهکارهای عملی در مسیر دستیابی به اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.
بهگزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجانشرقی، حسین فتحی در بازدید اعضای کمیته مدیریت بر واکنشهای کارگریاستان از مجموعه واحدهای صنعتی آهنگری تراکتور سازی و شرکتهای پیستون سازیتبریز و چینی بهداشتی ارس در شهرک صنعتی غرب تبریز با اشاره به نقش بهرهوری و نوآوری در اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار افزود: برای دستیابی بهاقتصاد پویا نیازمند نوآوری و ابتکار و خلاقیت درحوزه کار و تولید هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ویبا اشاره به اهمیت کار و ضرورت توجه کرامت و جایگاه نیروی کار در عرصهکار و تولید اظهار کرد: صیانت از منابع انسانی در راستای بهبود بهره وریامری ضروری است.
فتحیبا تاکید بر توجه جدی به سالم سازی محیط کار با رویکرد بهره وری سبز، بااشاره به نظریه ایگور آنوف پدر استراتژی سازمانی و مدیریت استراتژیک، حفاظتاز محیط زیست را در بهبود فضای کسب و کار و بهره وری نیروی کار اثربخشخواند.
سرپرستاداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی هدف از بازدید اعضایکمیته مدیریت بر واکنشهای کارگری استان را رفع موانع تولید، دستیاری ،مساعدت و همیاری برای توسعه واحد های تولیدی صنعتی عنوان و خاطرنشانکرد؛ اعضاء این کمیته متشکل از استانداری ،فرمانداری ،سازمان صمت،دارایی وامور مالیاتی ،سازمانهای نظارتی و نمایند گان تشکل های کارگری و کارفرماییبا مدیریت این اداره کل با حضور در واحد های تولیدی و بازدید میدانی از اینواحدها با ارائه راهکار های علمی و عملی برای رفع موانع موجود ، توسعه وتحول در جهش تولید و آرامش صنعتی در استان گامهای موثری را بر می دارند.
ویخاطرنشان کرد: در این بازدید ها ضمن بررسی و احصاء مشکلات، راهکارهایلازم اتخاذ و برای عملیاتی نمودن، تصمیمات لازم اتخاذ می شود.
وی درخاتمه با اشاره به تلاشهای شبانه روزی مدیرانی که علی رغم مشکلات موجودمتعهدانه در جهت حفظ اشتغال وتوسعه و رونق تولید تلاش میکنند و در تعمیم وانتقال فرهنگ و اندیشه خلاقیت و نوآوری در راستای جهش تولید تلاش می کننداز آنان قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اداره کل تعاون جهش تولید بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سلمان ستاری، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال رسیدگی به وضعیت کارگران در حوزه مختلف اشتغال، حقوقی و مطالبات است، افزود: ۳ هزار و ۴۰۰ نفر کارگر ساختمانی در خلخال وجود دارد که ۲ هزار نفر آنان از مزایای بیمه کارگران استفاده می‌کنند و یک هزار و ۴۰۰ نفر نیز در نوبت ثبت قرار دارند.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار، حوادث ناشی از بخش ساختمان افزایش یافته و مقام معظم رهبری نیز در دیدار با کارگران، بر لزوم اهمیت ایمنی و امنیت شغلی کارگران تأکید کردند.
ستاری با اشاره به اشتغال اتباع بیگانه در شهرستان‌های استان اردبیل خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده این امر، واحد به کارگیرنده مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان جریمه می‌شود.
وی گفت: ۴۵ واحد کارگری بزرگ و کوچک در شهرستان خلخال وجود دارد که بزرگترین آن واحد نئوپان است.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال، تعهد اشتغال شهرستان خلخال در سال ۱۴۰۲ را یک ۱۱۰۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: اولویت با فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.ستاری بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ اعتبار کل شهرستان با ۱۱ دستگاه حمایتی و ۴ دستگاه اجرایی در حوزه مشاغل خانگی و تبصره ۱۸ بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ