Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-تیم وچان کردستان پس از تیم شهرداری بم، نایب قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، با توجه به درخواست باشگاه‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان از سازمان لیگ مبنی بر اتمام مسابقات لیگ و همچنین تصویب هیئت رئیسه سازمان جهت حفظ سلامت بازیکنان، مسابقات لیگ برتر بانوان در فصل 99-98 خاتمه یافت و آخرین جدول امتیازات تا پایان هفته هجدهم به‌عنوان ردهبندی نهایی تیم‌ها در این فصل منظور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اتخاذ تصمیم سازمان لیگ فوتبال، تیم فوتبال «باشگاه وچان» نماینده استان کردستان در رقابت‌های لیگ برتر بانوان با کسب 48 امتیاز پس از تیم شهرداری بم با 54 امتیاز نایب قهرمان این مسابقات‌ها شد و شهرداری سیرجان نیز با 41 امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

جهان‌نجاتی: بلاتکلیفی فوتبال بانوان توهین آمیز است/ ای کاش یک نفر دلش برای فوتبال می‌سوختبازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان: کرونا فوتبال را ویران کرد؛ در پارک تمرین می‌کنم

براساس این گزارش، «فاطمه صادقی، سرشین کمانگر، فاطمه مخدومی ،زهره جلالی، سمیرا محمودپور، بینا کریمی، زهرا فتاحی‌فر، هلاله عبدالهی، سمیه خرمی، زهرا خواجوی، زهرا موسی‌زاده، غزاله بنی‌طالبی، فاطمه امیری، فاطمه قاسمی، الهام فرهمند، فروغ موری، شیوا فاضلی، فاطمه شبان، آریسا رودباری، ثمین آهنی‌جان، ریحانه خادمی و فاطمه حاج امینی» بازیکنان تیم وچان کردستان بودند که در فصل 99-98 با سرپرستی «شرمین رحمتی» و سرمربیگری «سمیه شهبازی» و مربیگری «راشین حمیدی و زهرا طلایی» برای کردستان افتخارآفرینی کردند.

گفتنی است؛ در مورد فصل آینده مسابقات لیگ برتر بانوان با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، هیئت رئیسه سازمان لیگ تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/489/ف

R7848/P/S6,66/CT1 بیشتر بخوانید... بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان: کرونا فوتبال را ویران کرد؛ در پارک تمرین می‌کنم ملی‌پوش فوتبال بانوان: بلاتکلیفی لیگ شرایط ما را بدتر کرده است/ چرا این قدر تبعیض وجود دارد؟ سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان: تمام باشگاه‌ها موافق پایان لیگ با رده‌بندی فعلی هستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

آفتاب‌‌نیوز :

سهمیه ایران در این فصل از رقابت‌های لیگ نخبگات آسیا ۱+۲ خواهد بود. از همین‌رو تیم‌های اول و دوم این فصل از لیگ برتر می‌توانند سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

شایعاتی مبنی بر اینکه سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان در اختیار تیم سوم لیگ‌برتر قرار می‌گیرد و قهرمان جام حذفی به سطح دوم لیگ قهرمانان صعود می‌کند شنیده می‌شد، اما مسعود روشنک مسئول جام حذفی فوتبال ایران بعد از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به صورت رسمی اعلام کرد که قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌اف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

با این تفاسیر تیم سوم لیگ برتر فوتبال به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر