Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر سال سازمان تروریستی منافقین، در پاریس همایش‌های سالانه خود را برگزار می‌کرد اما دو روز پیش به‌دلیل مخالفت دولت فرانسه و شرایط کرونا، این فرقه مجبور شد که همایش خود را به‌طور مجازی در شهر تیرانا، پایتخت کشور آلبانی برگزار کند.

به گزارش خبرنگار گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه‌های «صبح نو» و «رسالت» در یادداشت‌هایی به برگزاری همایش «آزادی» توسط گروهک تروریستی منافقین پرداختند که مهم‌ترین بخش‌های آن در ادامه می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه «صبح نو» با تیتر «از مجاهدین خلق تا منافقین ضدخلق» نوشت:

هر سال سازمان تروریستی منافقین، در شهر پاریس پایتخت فرانسه همایش‌های سالانه خود را برگزار می‌کرد اما دو روز پیش به‌دلیل مخالفت دولت فرانسه و شرایط کرونا، این فرقه مجبور شد که همایش خود را به‌طور مجازی در شهر تیرانا، پایتخت کشور آلبانی برگزار کند.

پیش از برگزاری این همایش، منافقین با شایعه مرگ مریم رجوی به‌دلیل ابتلا به کرونا تلاش کردند تا سرمای حاکم بر همایش خود را از بین ببرند و با این کار، نگاه‌ها را به گردهمایی خود جلب کنند. در پروژه مرده‌انگاری از مریم، منافقین با ارسال ایمیل به برخی سایت‌ها، خبر مرگ همسر شرعی مهدی ابریشم‌چی را اعلام کردند تا بتوانند با پخش این خبر و سخنرانی وی در مراسم 27‌تیرماه از پروپاگاندای رسانه‌ای برخوردار شوند.

 هشتگ علیه مریم قجر

مریم قجر عضدانلو در این همایش، سخنرانی دیکته شده‌ای را برای روحیه‌بخشی به عناصر منفعل و بریده ارائه کرد. او مانند همیشه توهمات خود را درباره پایان حاکمیت جمهوری اسلامی به زبان آورد. اظهارات او با موجی از واکنش در فضای مجازی رو‌به‌رو شد.

ایجاد برخی هشتگ‌ها علیه اظهارات او، بخشی از واکنش‌ها بود. کاربران فضای مجازی با برشمردن جنایات این فرقه منحوس از جمله وقایعی نظیر هفت تیر و هشت شهریور و 18‌هزار ترور از مردم بیگناه ایران، به سفاکی این گروه را به همگان یادآور شدند. همراهی تمام قد منافقین با رژیم بعث صدام برای راه‌انداختن جنگ علیه مردم ایران، از جمله دیگر مواردی بود که کاربران به آن پرداختند. 

به قصد خرابکاری

همزمان با سخنرانی مریم در همایش سالانه منافقین در روز 27‌تیرماه، اخباری مبنی بر دستگیری اعضای تیم تروریستی سازمان منافقین در شیراز منتشر شد. بنابر اخبار منتشره، اعضای تیم تروریستی سازمان منافقین که با هدف انجام عملیات خرابکارانه وارد استان فارس شده بودند، توسط سازمان اطلاعات سپاه فجر شناسایی و دستگیر شدند.

در همین باره، سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی، معاون روابط عمومی سپاه فجر با بیان اینکه دستگیری اعضای این تیم طِیِ یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و امنیتی صورت پذیرفت، گفت: این تیم برای انجام عملیات خرابکارانه در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی کرده بود که با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی سپاه فجر این طرح منافقین ناکام ماند.

تلاش منافقین برای ایجاد تنش در ایران

شبکه «سیمای آزادی» عمله‌های ظلم فرقه منافقین، طی روزهای گذشته با پوشش سراسری و گسترده برخی تجمع‌های معدود و محدود در برخی مناطق و بزرگ‌نمایی کردن از آن‌ها، تلاش کردند وضعیت در ایران را اضطراری و به اصطلاح پُرتنش جلوه بدهند. این فرقه کوشیده است با موج‌سواری روی نارضایتی‌های اقتصادی، مردم ایران را رو در‌روی حاکمیت قرار بدهد. 

یکی دیگر از اقدامات فرقه تروریستی منافقین طی روزهای گذشته برای ضربه واردآوردن به نظام جمهوری اسلامی ایران، برگزاری تجمع‌های اعتراضی در برابر مقرهای دیپلماتیک ایران در برخی شهرهای آلمان، ژاپن و نیوزیلند بوده است. هدف اصلی این تجمع‌های اعتراضی کم رونق، طرح شعار علیه نهادهای نظام بوده است. در برخی دیگر از این تجمع‌ها، منافقین با گرفتن ژست میهن پرستی، علیه سند راهبردی ایران و چین، تظاهراتی را به راه انداختند.
 
حساب غیر ویژه ترامپ روی زهوار در رفته‌ها

در دوره اوباما، رییس‌جمهور سابق آمریکا، همواره بودجه مشخصی از سوی کاخ سفید به جیب سازمان تروریستی رجوی پرداخت می‌شد و عده‌ای از دولتمردان وقت آمریکا حساب ویژه‌ای روی آن سازمان، اقدامات تروریستی آن، سابقه سیاهی که در دشمنی با نظام و کشتار ۱۷‌هزار نفر از ایرانیان بی‌گناه از آن برخوردار است و عملکرد اعضای پیر و فرتوت سازمان منافقین در سایه فضای مجازی، باز کرده بودند.

در دولت ترامپ نه تنها دیگر از آن بودجه و حمایت‌های گسترده مالی از سوی آمریکا خبری نشد، بلکه کاخ سفید و نزدیکان رییس‌جمهور هم این واقعیت را متوجه شدند که منافقین هرگز توان، ظرفیت و پتانسیل لازم جهت جایگزین بودن برای حکومت فعلی ایران را ندارند و به همین دلیل دیگر توجهی به رجوی و تیم سالخورده و از پای افتاده آن ندارند.

در همین ارتباط مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، دی‌ماه سال‌98 به دیپلمات‌های آمریکایی در کشورهای مختلف دستور داده بود تا رابطه با گروه‌های ضد ایرانی از جمله منافقین که «رودی جولیانی» وکیل ترامپ را به استخدام خود در آورده و همچنین میلیون‌ها دلار به «جان بولتون» مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید پرداخت کرده را محدود کنند و حالا رودی جولیانی در توییتر هشتگ حمایت از مریم رجوی زده است و این بیانگر این واقعیت است که منافقین سربازار بدون یونیفرم آمریکا هستند.

اما شبکه تلویزیونی سعودی که همایش تروریست‌های نخ‌نما شده را پوشش می‌داد مورد انتقاد بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفت خواستار بایکوت رسانه‌ای این شبکه سعودی شدند که این موضوع بیانگر آگاهی سیاسی و رسانه‌ای مردم نسبت به پشت پرده‌های بازی‌های سیاسی علیه کشورمان است.

 

روزنامه «رسالت» نیز با تیتر «آخرین تقلای فسیل‌ها» نوشت:

بلژیک روز جمعه میزبان نشست سالانه گروهک تروریستی منافقین بود، نشستی که در بحبوحه کرونا و گهگاه با سرفه‌های مریم رجوی در لابه‌لای سخنرانی‌اش برگزار شد.

این گروهک تروریستی همانند هرسال تلاش کرد تا در خصوص کیفیت و اندازه همایش بزرگنمایی کند، این نشست که از برخی شبکه‌های ضد ایرانی مثل ایران اینترنشنال که توسط دولت سعودی و شخص بن سلمان حمایت مالی و هدایت می‌شود، به‌صورت زنده پخش شد، که این اتفاق و پوشش رسانه‌ای ویژه درباره ارتباط این دو رسانه و گروه تأمل‌برانگیز و پرمعناست.

این نشست شاهد حضور کم شور اعضای فرتوت این گروهک بود، ظاهراً مریم رجوی نتوانسته بود برای امسال حاضران و مهمانان کرایه‌ای دعوت کند و از همین رو سعی کرده بودند این خلع و کم‌رویی نشست را با مانیتورهایی پر کنند که بر روی آن‌ها مثلاً با نقاط مختلف ارتباط اینترنتی برقرارشده بود، جالب است که در برخی اوقات و به هنگام پخش زنده دوربین روی مانیتور رفت و در برخی تصاویر فردی حضور نداشت.

سخنرانی فرمایشی و شعارهای هماهنگ شده

در برخی از نقاط سخنرانی نمایشی و فرمایشی اعضای حاضر که شعارهای هماهنگ شده داشتند ناهماهنگ عمل کردند که  احتمالاً از عوارض سن بالا و قرار داشتن در شرایط ایزوله دائمی است.

احتمالاً خود گروهگ و ملکه ترور، قبل از برگزاری نشست حدس می‌زدند که نمایش آن‌ها لابه‌لای اخبار کرونا و به خاطر خلوتی و بی‌مایگی گم شود. به همین دلیل از چند روز قبل خبر مرگ مریم رجوی را در فضای مجازی منتشر کردند تا بدین طریق با برگزاری نشست، توجه‌ها را به سمت خود جلب کنند.

این گزاره تلویحاً یا حتی شاید صریحاً این مفهوم را متبادر می‌کند که گروهگ منافقین خود نیز اذعان دارد که خبر مرگ مریم رجوی بسیار مهم‌تر از همایش و محتوای سخنرانی اوست. به عبارتی مشتری و خریدار نشست و حرف‌های آن‌ها خیلی کمتر از مشتری خبر مرگ‌شان است.

نشست محدود و  بازار کساد گروهک پیر و خسته

نشست محدود و  بازار کساد گروهک پیر و خسته خبر بعد دیگه‌ای هم داشت، آن‌ها امسال دیگر برخی از حامیان خود مانند جان بولتون را دولت آمریکا نداشتند، حامیان دیگر آن‌ها هم امسال در جمع آن‌ها حاضر نبودند.

شوی تبلیغاتی سالانه منافقین و آش رسانه‌ای سعودی‌ها  برای آن‌ها به‌قدر شور بود که حتی کارشناسان ضد ایرانی هم علیه آن موضع گرفتند چراکه حمایت از یک گروهک تروریستی آشکار به این راحتی‌ها برای افکار عمومی قابل‌پذیرش نیست، کاری که بن سلمان از انجام آن ابایی ندارد.

سخنرانی ملکه ترور اقبال عکس داشت و کاربران فضای مجازی با چند هشتک به واکنش و استقبال حرف‌های روز جمعه او رفته و با هشتک مریم_رجوی_ غلط کرد پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: منافقین فرانسه فضای مجازی همایش تروریستی منافقین گروهک تروریستی فضای مجازی مریم رجوی رسانه ای تجمع ها خبر مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند

به گزارش خبرآنلاین، خبر این جنایت توسط رسانه‌های دولتی و رسمی کشورمان بدون آنکه حساسیتی نسبت به آن نشان داده شود منتشر شد و مسئولان جمهوری اسلامی نیز از کنار آن گذشتند.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این روش متأسفانه در زمینه به شهادت رسیدن مردم بی‌گناه افغانستان در دوره جدید سلطه گروه تروریستی-تکفیری طالبان به یک رویه تبدیل شده و به نظر می‌رسد در قالب یک قرارداد نانوشته بنا بر اینست که مسئولان ایرانی در برابر مسلمان‌کشی در افغانستان سکوت کنند. براساس همین قرارداد نانوشته است که به صورت متناوب افراد و جمع‌هائی از مخالفان سلطه طالبان اعم از سنی و شیعه به شکل‌های مختلف توسط عناصری که در ظاهر مشخص نیست چه کسانی هستند جان خود را از دست می‌دهند و این جنایات که روشن است کار طالبان است در میان سکوت مرموز و حساب‌شده به فراموشی سپرده می‌شوند.

درباره این وقایع هولناک، نکات قابل تأملی وجود دارند که لازم است مورد توجه قرار گیرند. تأمل مسئولین ارشد نظام جمهوری اسلامی در این نکات می‌تواند مانع وقوع حوادثی شود که آینده کشورمان را تهدید می‌کنند. یک نکته اینست که تقریباً هر هفته یک حادثه تروریستی در افغانستان رخ می‌دهد که در اثر آن چندین نفر جان خود را از دست می‌دهند. با توجه به اینکه قربانیان این جنایات معمولاً از میان اهالی استان هرات و مناطق هزاره‌جات و شیعیان و همینطور ناراضیان اهل سنت و مخالفین سلطه طالبان هستند، کاملاً روشن است که گروه طالبان درصدد پاکسازی قومی، تصفیه مذهبی و ریشه‌کن ساختن مخالفین خود برآمده و این تصمیم را با قاطعیت اجرا می‌کند. این جنایت، با تمام موازین اسلامی، انسانی و بین‌المللی در تضاد است و سران طالبان باید به خاطر آن محاکمه و مجازات شوند. نکته دوم اینست که برخلاف ادعای حاکمیت خودخوانده، طالبان با داعش تقسیم کار کرده‌اند و برای اینکه جنایات به نام حاکمیت ثبت نشود و به وجهه بین‌المللی آن لطمه نزند، آنها را به گردن داعش می‌اندازند و داعش نیز آنها را به گردن می‌گیرد. این واقعیت را تمام گروه‌های جهادی افغانستان بارها اعلام کرده‌اند و روشن‌ترین دلیل صحت آن اینست که حکومت خودخوانده طالبان هرگز هیچکس را به عنوان عامل این جنایات معرفی و مجازات نمی‌کنند. رسوائی بزرگ جدیدی که گریبانگیر طالبان شده اینست که امیرخان متقی وزیر خارجه این گروه تروریستی هفته گذشته مدعی شد اصولاً داعش در افغانستان حضور ندارد و در همان حال حکومت خودخوانده طالبان جنایت‌های داخل افغانستان را به گردن داعش می‌اندازد! نکته سوم اینست که حکومت خودخوانده طالبان ادعا می‌کند افغانستان در امنیت کامل قرار دارد و این ادعا را در بوق و کرنا می‌کند و از امتیازات خود می‌داند ولی برخلاف این ادعا مرتباً اخبار انفجار و ترور از نقاط مختلف این کشور به گوش می‌رسد. شورای امنیت سازمان ملل نیز در گزارش خود از وضعیت فعلی افغانستان تحت سلطه طالبان اعلام کرد 20 گروه تروریستی در این کشور حضور دارند بطوری که آن را به کانون تروریسم منطقه تبدیل کرده‌اند. تأمل‌برانگیزترین واقعیت اینست که گروه طالبان امکانات را برای حضور این گروه‌های تروریستی فراهم ساخته و آنها را برای برنامه‌های آینده خود در منطقه آماده می‌کند. چهارمین نکته به ایران مربوط است که چند سؤال مهم را در خود دارد. یک سؤال اینست که اگر وظیفه نظام جمهوری اسلامی اینست که در برابر کشتار مسلمانان ساکت نباشد کمااینکه به این وظیفه اسلامی به درستی در مورد فلسطین و جنایات صهیونیست‌ها عمل می‌کند، چرا در قبال کشتار مردم مسلمان افغانستان چنین احساس مسئولیتی ندارد؟ سؤال دیگر اینست که میان گروه تروریستی-تکفیری طالبان که حتی شورای امنیت سازمان ملل نیز افغانستان تحت سلطه آن را یک کانون خطر برای منطقه می‌داند چه فرقی با رژیم صهیونیستی وجود دارد که مسئولین ما معتقد به مدارا با این گروه تروریستی هستند؟ سؤال سوم اینکه چرا طالبان، داعش، القاعده و سایر گروه‌های تروریستی تکفیری از ابتدای تأسیسشان تاکنون حتی یک گلوله به سوی رژیم صهیونیستی شلیک نکرده‌اند و چرا با اینکه در وابسته بودن طالبان به صهیونیسم بین‌الملل تردیدی وجود ندارد، جمهوری اسلامی ایران با این گروه نرد عشق می‌بازد؟ و پنجمین نکته اینکه مردم ایران مدتهاست که خطر نفوذ عناصر وابسته به طالبان را در نقاط مختلف ایران احساس می‌کنند. این احساس خطر تاکنون به شکل‌های مختلف از طریق رسانه‌ها و افراد صاحب‌نظر به مسئولین گوشزد شده و حتی در موارد زیادی ارتکاب جنایت در ایران توسط نفوذی‌های طالبان به اثبات رسیده است، با اینحال معلوم نیست چرا مسئولان حاضر نیستند به طالبان از گل نازک‌تر بگویند و این به یک معما تبدیل شده است. اکنون سؤال مهم اینست که بالأخره معمای طالبان چه وقت حل خواهد شد؟ برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903242

دیگر خبرها

  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • وداع با یکی از بهترین‌ معلمان رسانه/ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست