Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سپنتا پزشکی نمایش «اتاقی در هتل پلازا» اثر نیل سایمون و ترجمه شهرام زرگر را کارگردانی می‌کند. این نمایش از ۴ مرداد ماه ساعت ۲۱ در تماشاخانه سپند روی صحنه می‌رود.

تهیه‌کنندگی «اتاقی در هتل پلازا» را داود زارع گاریزی برعهده دارد و شبنم قلی خانی، روشنک رضایی مهر و فرانک یوسفی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش یک طنز اجتماعی است که به روابط خانوادگی و مشکلات زناشویی می‌پردازد. کارگردان نمایش هدف از انتخاب این نمایش را جلب توجه مخاطب به مسائل کوچکی که می‌تواند آرامش زندگی خانوادگی را به راحتی دستخوش مشکلات جدی کند، عنوان کرده است.

شبنم قلی‌خانی مشاور کارگردان و بازیگر این نمایش نیز درباره حضورش در این اثر گفت: نیل سایمون نویسنده آمریکایی این اثر در این نمایش با نگاهی نو و متفاوت به مسائل خانوادگی پرداخته به طوری که با بیانی صریح تلاش می‌کند، همراهی مخاطب را تا رفع مشکلات در طول نمایش جلب کند.

همچنین محمد بختیاری، محمدرضا شجاعی، داود زارع گاریزی، ندا سهرابیان، فردین رحمانپور، محمدرضا نیکزاد نیز از دیگر بازیگران این اثر نمایشی و هنرجویان آموزشگاه آبان به سرپرستی شبنم قلی‌خانی هستند. قلی‌خانی پیش از این نیز با هنرجویان این آموزشگاهش ۲ نمایش دیگر را با همکاری کارگردانانی دیگر روی صحنه برده است.

سایر عوامل نمایش عبارتند از دستیار کارگردان: محمدرضا شجاعی، مدیرتولید: داود زارع گاریزی، طراح لباس: مهسا حامدی، طراح گریم: نوشین پزشکی، طراح حرکت: آزاده شمس، صدا: سپنتا پزشکی، ساخت تیزر: هومان مهراذین، مرتضی طراوت، حسن سلیمی، مهسا برزگر، موسیقی: مانی مویدی، هلیا رضایی، نیما عالیخواه، فریمهر آیریان، زهرا صفرزاده.

تماشاخانه سپند واقع در خیابان کریم خان با توجه به شرایط کنونی تمهیدات بهداشتی از جمله ضد عفونی فضای تماشاخانه و … را برای حفظ سلامت علاقه مندان به تئاتر تدارک دیده است. در طول اجرای نمایش استفاده از ماسک برای کلیه مخاطبان الزامی است.

کد خبر 4976964 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: شبنم قلی خانی نیل سایمون تماشاخانه سپند تئاتر ایران ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی سازمان صداوسیما سازمان سینمایی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شبکه سه سیما شبکه دو سیما شبنم قلی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: ایجاد مراکز مشاوره فعال و استفاده از ظرفیت خیرین یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش مشکلات دانشجویان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جهانگیر جوانمرد در نشست با مسئولان فرهنگی دانشگاه ها اظهار داشت: در صورتی که از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها، نخبگان و صاحبنظران به خوبی استفاده شود در پیشگیری از وقوع بسیاری از معضلات اجتماعی به نتایج خوبی دست می یابیم.

وی با انتقاد از فاصله فکری ایجاد شده در بین اساتید و دانشجویان خاطرنشان کرد: تقویت مهارت های ارتباطی از طریق برگزاری دوره های آموزشی و گفتمان بین اساتید و دانشجویان به منظور فراهم کردن فرصت های آشنایی با مشکلات دانشجویان و تلاش برای حل آن ضروری است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه مقوله پیشگیری یک امر فرازمانی و فراقوه ای است، گفت: یکی از مهمترین راهکارهای کاهش آسیب‌ها، استرس‌ها و نیز سایر مشکلات دانشجویان، ایجاد واحد‌های مشاوره فعال و مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌هاست که می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهاد‌ها و به ویژه خیرین نسبت به حل و فصل بسیاری از این مشکلات دست پیدا کرد.

در این نشست مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها نیز با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی استان از برنامه‌های پیشگیرانه در دانشگاه‌ها به تبیین و تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت