Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در فضای مجازی برگزار می شود. تاریخ انتشار: 12:28 - 29 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۸۴۳

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در روز چهارشنبه اول مرداد ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: این اختتامیه در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم حیدری خاطرنشان کرد: مرحله استانی اختتامیه این برنامه گسترده فرهنگی در بهمن‌ماه سال گذشته در استان‌های مختلف برگزار شده بود که با توجه به شرایط به وجود آمده در اثر شیوع ویروس کرونا، اختتامیه سراسری آن به تعویق افتاد و در نهایت به صورت مجازی و با محوریت پایگاه اینترنتی شبکه ترویج کتاب‌خوانی ایران به آدرس bookpromotion.ir/live و در شبکه‌های اجتماعی وابسته مثل اینستاگرام و سایت آپارات برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از نمایشگاه کتاب تهران اینجا کلیک کنید

این مراسم روز چهارشنبه اول مرداد ۱۳۹۹ و از ساعت 21 تا 22 برگزار خواهد شد و باشگاه‌های برگزیده، نامه‌های برگزیده، کلیپ‌های برگزیده، نویسنده برگزیده، تسهیل‌گر برگزیده و غیره معرفی خواهند شد.

در جریان برگزاری جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان نزدیک به 22هزار باشگاه با بیش از 330هزار عضو زیر نظر20هزار تسهیلگر ، در حال فعالیت هستند.

در کنار برگزاری این اختتامیه تالار گفت‌وگوی اجتماعی تسهیلگران با موضوع بحث و بررسی شیوه‌های ادامه فعالیت جام باشگاه‌ها در شرایط شیوع ویروس کرونا فعال خواهد بود. این تالار به مدت هفت رو فعال خواهد بود و در مرحله بعدی، دبیرخانه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی به جمع‌بندی نظرات تسهیلگران خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار کتاب معرفی کتاب جام باشگاه های کتاب خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟

ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت فرصت دارند نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود، آماده‌سازی پنل پست کتاب و... خود اقدام کنند.


همچنین ناشران می‌توانند شماره‌ تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند. 

 ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ تماس بگیرند.

 همچنین روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده است: فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب»‌ صورت می‌گیرد. بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت (۱۴۰۳) موقتا غیرفعال است.


سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش