Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحری از اجرای طرح جهادی «رزمایش» در کانون نشر فرهنگ اسلامی خبر داد و گفت: بیش از ۱۱ هزار ماسک و نیز ۱۰۰ بسته ارزاق در چند نوبت میان نیازمندان تحت پوشش کانون توزیع شده است.

«علی بحری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای طرح جهادی «رزمایش» در کانون فرهنگی هنری نشر فرهنگ اسلامی در جوار مسجد خامس آل عبا(ع)، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا به همت فعالین خواهر کانون فرهنگی هنری نشر فرهنگ اسلامی اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کردیم، به طوری که تاکنون 11 هزار ماسک تولید و در میان نیازمندان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نشر فرهنگ اسلامی مسجد خامس آل عبا(ع) شهرستان ملارد بیان کرد: یکی از رویکردهای کانون نشر فرهنگ اسلامی که در طول سال در چند نوبت مورد توجه قرار می گیرد، توزیع بسته های ارزاق و قربانی در میان نیازمندان است، به طوری که در طول ماه چند گوسفند ذبح و در میان 100 نیازمند تحت پوشش خیریه کانون توزیع شده است.

 

وی به دیگر برنامه ها و رویکردهای کانون فرهنگی هنری نشر فرهنگ اسلامی مسجد خامس آل عبا(ع) پیرامون رزمایش مواسات و همدلی مومنانه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها تعطیل شد به همین جهت تلاش کردیم با همکاری مغازه داران کسانی که بدهی به مغازه داران داشتند را شناسایی  و طلب آنها را به  کمک خیرین پرداخت کنیم.

 

بحری همچنین به کارآفرینی برای افراد دارای مهارت خیاطی اشاره کرد و گفت: 10 چرخ خیاطی تهیه و در اختیار این افراد برای دوخت لباس قرار گرفته است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری نشر فرهنگ اسلامی مسجد خامس آل عبا(ع) پیرامون فعالیت های این کانون قبل از شیوع ویروس کرونا، گفت: این کانون مسجدی از زمان تاسیس در محورهای بصیرت بخشی، گردهمایی فعالان فرهنگی، محفل انس با قرآن کریم و کرسی های تلاوت به صورت هفتگی و نیز توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کریم فعالیت های متعددی انجام داده است.

 

بحری درباره دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری نشر فرهنگ اسلامی ابراز کرد: گروه سرود و تئاتر مسجد یکی از گروه های هنری موفق در سطح منطقه است، به گونه ای که نوجوانان و جوانان در مسابقات استانی و کشوری توانستند، چندین بار رتبه های برتری کسب کنند. همچنین، برپایی کرسی های تلاوت قرآن کریم به صورت ماهیانه در مناسبت های مذهبی و ماه مبارک رمضان با حضور قاریان مطرح کشوری و بین المللی همچون شاکرنژاد، کریم منصوری و غلام نژاد یکی از دیگر رویکردهای فعالیتی کانون نشر فرهنگ اسلامی است که هزینه برپایی این کرسی های تلاوت توسط برخی از فعالان کانون پرداخت می شود.

 

وی در مورد فعالیت کانون فرهنگی  هنری نشر فرهنگ اسلامی در مورد طب سنتی گفت: استاد جهانی‌راد، از کارشناسان و متخصصان طب سنتی با ارایه مشاوره های طبی به صورت رایگان و یا با قیمت مناسب، تجویز داروی سنتی برای مراجعه کنندگان دارد و سود آن وقف فعالیت های قرآنی کانون می شود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون نشر فرهنگ اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود