Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:24:31 GMT

استانداردسازی جایگاه‌های CNG در سقز ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۱۲۹۷

استانداردسازی جایگاه‌های CNG در سقز ضروری است

فرماندار ویژه سقز با اشاره به خطرات احتمالی، بر استانداردسازی جایگاه‌های CNG در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اظهار داشت: سقز دومین شهر بزرگ استان است که در راستای کاهش آلودگی آن، ضروری است بنزین یورو در سقز عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از اقدامات شرکت نفت در راستای الکترونیکی‌کردن خدمات از جمله واگذاری سوخت به کشاورزان و روستائیان تقدیر و بر آماده‌سازی بسترها در این راستا و جانمایی مکان سوخت‌گیری هواپیما در فرودگاه سقز تاکید کرد.

فرماندار ویژه سقز با اشاره به خطرات احتمالی، بر استانداردسازی جایگاه‌های CNG در این شهرستان تاکید کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان هم با اشاره به وجود 6 جایگاه سی‌ان‌جی در سقز، گفت: جایگاه‌هایی که مراحل استانداردسازی انجام ندهند و مشکل فنی داشته و پرخطر باشند، تعطیل می‌شوند.

عبدالله گیتی‌منش همچنین اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات کشوری مبنی بر دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی و وانت‌های شخصی و عمومی، ضروری است که کارگاه‌های مربوطه در سقز فعال شوند.

رئیس شرکت نفت سقز هم با بیان اینکه 9 جایگاه عرضه بنزین در شهرستان سقز فعال است، بیان کرد: در تمامی این جایگاه‌ها، نفتگاز یورو عرضه می‌شود.

کمال سلطانی بیان کرد: الکترونیکیکردن عرضه نفتگاز در روستاها از اول تیرماه در شهرستان سقز آغاز شده و پلاک‌گذاری خودروهای کشاورزی هم از جمله تراکتورها با مشارکت پلیس و جهاد کشاورزی از روند مناسبی برخوردارست.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت کردستان سقز آلودگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان

فرزاد پناهنده رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب استان کرمانشاه گفت : اجرای طرح باک پُر باید در تمام مرز‌ها عملیاتی شود که این طرح نیز باید طبق مصوبه شورای تامین استان کرمانشاه و کارگروه ویژه مرز فرمانداری قصرشیرین در مرز پرویزخان نیز اجرا گردد.

وی اظهار کرد: تجهیزات متناسب با اجرای این طرح از بهمن ماه امسال توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در مرز مستقر شده که در این رابطه سه جایگاه عرضه و چهار تلمبه آماده خدمات رسانی به تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است.

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: اجرای این طرح برای تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است و به منظور جلوگیری از ترافیک، امکان عرضه فرآورده‌ها در تمام جایگاه‌های استان کرمانشاه نیز فراهم است و تانکر‌ها می‌توانند به این جایگاه‌ها مراجعه و در مرز طبق نرخ مصوب مابه التفاوت پرداخت کنند.

پناهنده ادامه داد: اجرای طرح فول باک (باک پُر) در مرز پرویزخان به منظور مقابله با قاچاق سوخت عملیاتی می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است